Tuppereista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vaan

Vieras
Nyt paloi käämi ihan pikkasen...tilanne tämä, pidin toukokuussa kutsut ja kutsuiltani sovittiin uudet kutsut ja emäntälle oli lisäöahjaksi sitten pikasekoitin...no tähän päivään mennessä ei ole pikasekoitinta eikä yhtä ystäväni tuotetta tullut...olen laittanut meiliä, tekstiviestiä sekä soittanut esittäjälle, tosin ei vastaa puhelimeen, kerran tuli tekstari heinäkuussa että postittaa 2 viikonpäästä, ei ole vieläkään mitään kuulunut...keneen voin ottaa yhteyttä jos tavarat ei ala tulemaan?????

Kyllä tähän mennessä olisi pitänyt tulla. Olitteko maksaneet etukäteen tuotteet? No, jokatapauksessa: jos sulle jäi niitä myyntilehtisiä niin siellä pitäisi olla tiedot sen sun alueen "tukusta" eli puh.nro ja kuka hoitaa. sillä pitäis olla kaikkien myyjien yhteystiedot ja sen kautta saat asioihin selvyyttä. Siellä tukussa (vai mikä lie) ne ei tiedä kuinka monet kutsut ja milloin j amissä myyjät on pitäneet, ilmoitus siitä on ihan heistä itsestään kiinni. Tuntuu siltä että tää sun myyjä on nyt tehnyt oharit sulle, mulle kävi niin muutama vuosi sitten ja siihen loppui tuppereitten osto kerralla, nyt voin alkaa jo mietimään että vois ehkä vieraaksi jonnekin mennä...

täytyy jostain kaivaa se tukun numero...odotan vielä tän viikon tavaroita...tänään jätin esittelijälle vastaajan viestin kun ei vastannut puheluuni...argh

Yhteistyössä