tuplat vajaan vuoden, uusi vauva?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kahden äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kahden äiti

Vieras
Tuplat on vajaan vuoden ikäiset ja nyt alkaa olla pientä vauvakuumetta ilmassa jälleen... järjellä ajateltuna ei varmastikkaan järkevää vielä, mutta tunteille kun ei mitään mahda... onkos muita tuplien äitejä jotka kuumeilevat näin pian... :ashamed:

No täällä yksi, joka poti ihan mieletöntä vauvakuumetta, mutta onneksi ei alettu "hölmöilemään". 1v. synttärien jälkeen on tätä hulinaa riittänyt sitten niin maan prkuleesti, en voisi ajatellakaan tähän hätään raskautta/ vauvaa. Mutta erilaisia me olemme kaikki, että jos siltä tuntuu niin siitä vaan :)!

meillä oli kaksoset puolivuotiaita kun tulin raskaaksi ja aloin odottaa meille neljättä pientä. esikoinen oli 3v8kk, kaksoset täytti 1v3kk kun neljäs syntyi. tässä ollaan eikä mitään anteeks antamatonta oo kelleen käyny. siinä kyllä vauvakuume pysyi sitten jonkin aikaa loitolla ja viides syntyi vasta neljännen ollessa 3v8kk, viidennen ja kuudennen välillä nyt 1v9kk (huomattavasti (!) enemmän kuin tuo kolme lasta reilu vuoden sisään). multa kyllä saa suositukset moiseen rumbaan, mutta helppohan täällä on suositella kun tänä vuonna täyttäävät jo 7, 7 ja 6 ja ovat omatoimisia hyvin pitkälti.

Ehkä helpompi saattaisi olla jos kaksoset olisivat edes sen 2v. Osaavat jo syödä itse ja leikkiäkin joitakin aikoja jo yhdessä. Nukkuvat mahdollisesti yönsä jo kokonaan. Mutta pitää tehdä niin kuin itse ajattelee. Minusta ainakin tämä 1-2v ikä on aika haastavaa kun ehtivät joka paikkaan ja tarvitsevat paljon aikuisen valvontaa.

Joka kuumeilee :wave:

Kaksoset nyt 7kk ja oikeastaan mulla on ollu kuumetta jo pidemmän aikaa :whistle:
Olen kuitenkin yrittänyt ottaa tuon järjen mukaan tähän haaveiluun ja tulut siihen tulokseen ettei kolmosen aika ole vielä.
Ihan oman jaksamisen kannalta olemme miehen kanssa suunnitelleet että kun pojat tulee 2v. voisi vauvalle antaa mahdollisuuden tulla ;)

Joo, ehkä suosittelen odottamaan et kaksoset täyttää ainakin 2vuotta, koska sitten alkaa kyllä yhtä hulinaa. Uhmaa ja kiukuttelua... Vauva aika olikin helppoa verrattuna tähän... :attn:

Yhteistyössä