Y
yksi
Vieras
Minkälaisilla ikäeroilla olette vielä hankkineet tuplat? Ajattelin että voi isompikin niissä sitten nukkua jos ollaan kaupungilla/kaupoilla/kylässä ym... onko turha ostos?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Meillä tulee ikäeroksi 2v3kk, eikä meillä ole ainuitakaan vankkureita.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Meillä tulee ikäeroksi 2v3kk, eikä meillä ole ainuitakaan vankkureita.
Kivat teille! Minä en päässyt sinuiksi kantoliinan kanssa, ja pelottaa kaupungissa mennä tuon päättömän lapsen kanssa ilman rattaita.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Meillä on se reilu pari vuotta ikäeroa ja ei ole käynyt mielessäkään ostaa tuplarattaita. Ihmettelen joidenkin motiiveja "Helpompi hallita tuota vilkasta tenavaa" meillä hallitaan puheella, ei kahleilla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on kaksoset nyt 2v ja rattaista ollaan luovuttu. Kävelevät nätisti vieressä.
Harkitsin seisontalautaa jos sulla on vanhat lastenvaunut jo olemassa. Tuplarattaille todennäköisesti ei tule kovin isoa käyttöä.
Tai jos ostat niin ota käytetyt. Ei harmita niin paljon jos käyttökertoja ei tule montaa.
Alkuperäinen kirjoittaja näin täällä tehty:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Meillä tulee ikäeroksi 2v3kk, eikä meillä ole ainuitakaan vankkureita.
Kivat teille! Minä en päässyt sinuiksi kantoliinan kanssa, ja pelottaa kaupungissa mennä tuon päättömän lapsen kanssa ilman rattaita.
Meillä ei onneksi ole 'päättömiä' lapsia, vaan kävelevät nätisti vieressä ja yhdessä katsotaan josko voi tien yli mennä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kannattaa käydä kokeilemassa sekin miten hyvin 2v mahtuu tuplien kuomun alle. Ainakin emmaljungan tuplarattaat on sellaiset että meillä 2v kaksosten päät ottaa jo kuomuun kiinni, eivätkä ole mitenkään erityisen isokokoiset.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Meillä on se reilu pari vuotta ikäeroa ja ei ole käynyt mielessäkään ostaa tuplarattaita. Ihmettelen joidenkin motiiveja "Helpompi hallita tuota vilkasta tenavaa" meillä hallitaan puheella, ei kahleilla.