tuplarattaat EasyWalker ja happy baby

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lapset 07 ja 08
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lapset 07 ja 08

Vieras
Kokemuksia kaipailisin tuplarattaista EasyWalker Duowalker Sky ja Happy baby spider swing.

Easywalkerit miellyttävät enenmmän renkaiden suhteen. Happy baby sillä, kun istuimet saa laittaa miten peri vaan.

Meillä pääasiallinen käyttö olisi koirien kanssa lenkkeily, mutta hauskaa olisi, jos olisi helppo myös heittää autoon kauppareissuille mukaan.

Jousitus myös kiinnostaisi, ovatko molemmat vaunut hyvät myös hiekkatiellä ?

Happy babyt on tosi hyvät joustoiltaan ja renkailtaan, mutta jos kaipaatte autoon heitettäviä rattaita niin ei toimi! Ovat sen verran isot ja hankalat että kyllä lähtisin miettimään ihan muita esim. Koelstran Fleccoja. Happy babyt kannattaa ehdottomasti ostaa jos käyttää rattaita päivittäin ja ihan vaan kävellen, silloin arvosana täysi 10!

Happy Baby vaunuja epäröin juuri noiden eturenkaiden vuoksi, kun kaksi rengasta on edessä ihan vierekkäin. Kiva kuulla, että kulkevat hyvin.

Eniten laitan arvoa sille, että vaunut ovat hyvät pitkiin kävelylenkkeihin hiekkatielläkin.

Jos jollain kokemusta näistä edellämainituista rattaista, niin kertokaa. Googlettaa olen yrittänyt, mutta hirveästi ei tietoa löydy.

Itse näkemällä ja kokeilemallahan se olisi paras testata, mutta kun nuo kaupat ovat niin kaukana, missä noita myydään.

Meillä viime kesänä Pikkupingviinistä ostetut easywalkerit ja olen niihin tyytyväinen. Kriteereinä meillä ole, että ovat tarpeeksi tilavat pitkälle esikoiselle mutta niin kevyet että jaksan ne itse nostaa autoon. Lisäksi ovat tosi kevyet kääntää sorateilläkin. Kovaa koppaa emme ostaneet vaan tilasimme näihin syksyllä lämpöpussin (sekin Pikkupingviinistä, mutta merkkiä en nyt muista). Kaikkiaan rattaat ovat toimineet hyvin ja ovat olleet kovassa käytössä.

Ilmeisesti Easywalkereissa on ihan hyvä jousitus, jos kävelee sorateilläkin?
Pystyykö istuimia kääntämään niin, että lapset katsoo työntäjään päin vai ainostaan kovan kopan ?
Menee ilmeisesti suht pieneen tilaan kasattuna?

Easywalkereissa on semmoiset isot jouset takana, meillä ei ole kun sorateitä ja hyvin ovat kulkeneet. Istuimia ei voi kääntää, käsittääkseni vain sen Easywalkerin oman kopan saa niin päin että näkee vauvan. Ei ole tullut tarpeen saada istuimia käännettyä, isompi viihtyy paremmin kun näkee eteensä. Kasatessa läpsähtää sillain kasaan, on aika matala paketti, meillä mahtuu takakonttiin miten päin vaan, kun on farmari.

Eniten taitaa kiinnostaa nuo easywalkerit tällähetkellä. Kyllä ne varmaankin täytynee nähdä ihan livenä ennen lopullista ostopäätöstä..

Kummatkohan menee pienempään tilaan kasattuna, easywalkerit vai koelstran tuplarattaat?

Yhteistyössä