Tuparilahja kaverille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "auringonkukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"auringonkukka"

Vieras
Olisi kaverin tuparit tuossa viikonloppuna, ja jotain olisi hyvä tietysti viedä. Kaveri on itsekseen asunut jo jonkin aikaa, joten kaikki perusjutut varmaan löytyy. Toiveita ei ollut, ja kovin läheisiä ei olla, että en osaa sanoa tarkemmin mistä tykkää. Ikää on vähän yli parikymmentä. Joku alkoholi on aika tylsää ainakin pelkiltään. Oisko esim. veikkauksen joulukalenteri ja jokin suklaarasia tylsä? Olis ainakin "käyttötavaraa", ei turhaa krääsää?

Miten olisi kukkakimppu tai ruukkukukka? Kynttilöitä? Nythän on tosiaan noita joulusuklaapaketteja myynnissä, niin jokin semmonen erikoisempi olis hyvä. Juhlapöydän konvehdit on tavallaan aika tavanomainen, niitä saan yleensä vinon pinon joululahjaksi. Mutta jokin muu suklaapakkaus. Lahjakortti Anttilaan, Cittariin, Prismaan. Noista ainakin luulis löytyvän jotain mieleistä, vaatteista meikkeihin ym. Eikä lahjakortin arvo tarvi olla montaa kymppiä, kun kyseessä ei ole läheinen kaveri. Jos on varaa, niin varmaan 20 € riittää. Jos kuitenkin haluat ostaa alkoholia, niin ainakin laivalla myydään niitä minipulloja. En tiedä myydäänkö niitä Alkossa, mutta sehän olis hauska, kun vois maistella monia eri makuja.

Joo, ei juhlapöydän konvehdit ollutkaan mielessä, joku muu rasia, esim. geishaa tai sit jotain erikoisempaa. Kynttilöitäkin mietin, mutta jos onkin hajuherkkä? Lahjakorttikin käväisi kyllä mielessä. Kukat ei taida onnistua, on sen verran matkaa että hankala kuskata.

jos on hyväkin kaveri, niin antaisin designskins-lahjakortin (http://www.designskins.fi), voi itse suunnitella suojat vaikka puhelimeen tai läppäriin tai vaik tablettiinkin :) esim kukkakoristein, jos haluaa!

Lahjakortin hankinnassa kannattaa ottaa huomioon se, että kun hän asuu eri paikkakunnalla, niin mitä kauppoja siellä on ja onko hänen mahdollista käydä niissä. Mainitsemani Anttila, Cittari ja Prisma löytyvät useimmiten joka puolelta. Ja niihin varmaan riittää halpa lahjakortti. Jos haluaisi ostaa lahjakortin esim. johonkin hienoon sisustusliikkeeseen, niin sitten lahjakortin arvo kannattaisi ehkä olla suurempi, jos liike on kallis. Eri asia on, että haluaako pistää kauheasti rahaa johonkin puolituttuun.

Tämmönen glögi:

LOIMU_300dpi_CMYK.jpg

Mä sain joskus nuorempana tuparilahjaks semmosen valtavan vessapaperipaketin yheltä tutulta, joka ei ollu mitenkään hirveen läheinen ystävä. Mun mielestä se oli hauska ja käyttöön tuleva lahja, eikä kauheen kallis investointi antajallekaan. Tosikko ei tosin ehkä osaa arvostaa...

Joo jos lahjakortin niin s-ryhmä vois olla kätevä. Tosin sillonkin 10e olis ehkä se mitä ajattelisin. Siihen joku suklaa tms. lisäks.
Toi glögi olis muuten jees, mutta aiemmin olen juurikin alkoa vienyt, niin tuntuu tylsältä.
Vessapaperisäkkiä en jaksa raahata vaikka muuten aika hyvä oliskin :)

mä pidän lahjakorttia huonona lahjana. Summahan olis pienehkö,,tekisin jotain ite tsi jonkun mikä puhuttaa tai naurattaa. Sen verran pösilö olen että ajatus on tärkein! Prisman 10e lahjakorttihan on kiva,,osta jotain :D mielummin vaik tyhjä kukkaruukku, multapussi ja omenan siemeniä, joku loru kylkeen. Just vein 40v päiville puolikkasn viina pullon js kirjotin lorun tyyliin että nuin vanha ei muista toinko täyden vai joko joi ite,,,

Minä vein viimeksi tupareihin Iittalan tarjoilulautasen, Satumetsä - sarjaa, kun pariskunnalla kyseistä astiastoa muutenkin, sekä siihen ostin kunnon ruisleivän ja kivan suolapurkin. :)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä