TUPAKOIVA NAINEN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RIKSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

RIKSU

Vieras
Kiihottaako muita savuke naisen kauniissa käsissä/punaisten huulien välissä? Olen itse kokenut ja tuntenut mille tuntuu: Pyysin kerran vaimoani pikku leikkiin Hän puki korkeat saappaat jalkaan korsetin leveän mustan vyön lanteilleen Menin sängylle selälleni jalat levällään pari tyynyä pyllyn alle sitten hän otti mustan ohuen ja paksun vyön ja alkoi piiskata muutama isku osui kiveksiini ja sai minut ulvahtamaan Sitten hän helli pussejani ja antoi suukon pippeliini Tämän jälkeen hän sanoi odota siinä tulen kohta makasin hetken ja hän tuli vessasta tupakka kädessä istuen viereeni Hän siveli pussejani ja kysyi kestänkö pikku nipistävän kivun Arvasin ja pelästyin kuitenkin Hän lupasi olla hellä laitoin silmäni kiinni tunsin kun hän otti pussini käteensä ja sitten auuh sattui kovin kun hän painoi palavan tupakan kivekseeni ja viellä muutaman kerran ja toiseen oikein kunnolla nyt itkin jo ja hän hyväili ja runkkasi hellästi minua lopuksi laittoi hunajaa haavoille se lievitti ja ollaan kokeiltu toistekin Nautinto

Yhteistyössä