Tupakoitteko sisällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tylsä ilta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tylsä ilta

Vieras
Kaveripariskunta kävi eilen kylässä ja nainen kertoi että on ovat lopettaneet sisällä tupakoinnin hänen tultuaan raskaaksi (tai siis nainen lopetti tupakoinnin kokonaan, mies polttaa vain ulkona nykyään.) Olin hämmästynyt kun luulin ettei suomessa harrasteta sisällä kähyyttelyä, mutta pariskunta oli sitä mieltä että se on hyvin normaalia ja useat heidän tuttavistaan polttavat sisällä omassa kodissaan.

Eli poltatko kotona sisällä ja tiedätkö ketään kuka polttaa?

Joskus opiskeluaikana yli 10 vuotta sitten saatettiin kärytellä sisällä kotibileissä parvekkeen puutteen vuoksi. Mutta siis vaan erikoistilanteessa ja ikkunan ääressä. SIttemmnin kaikki ovat tupakoinnin lopettaneet.

Ei kai kukaan enää oikeesti polta sisällä? En ainakaan tunne ketään.

En tupakoi itse ollenkaan ja mieskin ulkotiloissa. Seinäntakainen naapuri, vanhempi nainen, polttaa kotonaan. Käytävässä haisee ajoittain tupakka ja joskus se tulee meillekin...

Entisenä tupakoitsijana (aina ulkona) olen huomannut, että tupakka todella HAISEE! Ajattelin, että itse en haise tupakalle, vaatteet ei haise, kun ulkona polttaa, mutta jumankauta muuten haisee. Kaveri kävi ulkona tupoakalla ja kusetti koiran samalla. Oli ulkona ja tupakoimatta n. 30 min. Tuli sisään ja HAISI.

En ostaisi taloa, jossa on sisällä tupakoitu, koska sen haistaa varmasti useita vuosia.

Mä en ikinä polttanu sisällä sillon ku vielä poltin,mut esim.ex-anoppi ja appi polttivat..Kämppä oli ryyppyiltoina sinisenä savusta..

Lisäksi eräs sukulaiseni polttelee liesituulettimen alla;(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Entisenä tupakoitsijana (aina ulkona) olen huomannut, että tupakka todella HAISEE! Ajattelin, että itse en haise tupakalle, vaatteet ei haise, kun ulkona polttaa, mutta jumankauta muuten haisee. Kaveri kävi ulkona tupoakalla ja kusetti koiran samalla. Oli ulkona ja tupakoimatta n. 30 min. Tuli sisään ja HAISI.

En ostaisi taloa, jossa on sisällä tupakoitu, koska sen haistaa varmasti useita vuosia.

Ninnpä niin. Samoin se haju ei purkalla tai pastillillä häviä niin kuin tupakoitsijat monesti luulee. Itse eivät ehkä haista, mutta heidän hiuksensa, kätensä ja vaatteensa haisevat ja kauan! Ei auta käsienpesukaan.

Mä oon välillä miettiny että polttaako joku vielä. Tosi harvoin törmää sellaseen ihmiseen joka haisis tupakalle. Mut ilmeisesti polttaa kun tupakkaa kerran on kaupassa tarjolla.
Mä joskus teininä poltin isosta avoimesta ikkunasta ulkona roikkuen, en oo polttanu enää piiiitkään aikaan yhtään missään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo, ikkuna auki... Mutta vaan iltaisin ja öisin, kun lapset nukkuu.

toi ikkuna auki ei mitään hyödytä niin toi naapurikin tekee kun polttaa ja seisoo siin ikkunas mut silti tulee savut meille rappukäytävän kautta. Pien vinkki vaan jos luulette että siit ei oo haittaa teidän lapsillenne.

Yäk..Just tänään kun tuli joku ohjelma missä poltettiin sisällä niin kysyin mieheltä että polttaako joku ihan OIKEASTI sisällä vielä nykyään?

Siis nuori ihminen? Tuttava polttaa sisällä mutta ikänsä siis (70v) niin tehnyt eli sen vielä jotenkin tajuan kun polttaa yläkerrassa tupakkahuoneessa mutta silti yök..

Yhteistyössä