Tupakoitsijoista-uimahallissa todettua/koettua...hyi yöks.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minna"

Vieras
Tänään sen taas totesin uimahallissa et sellainen ihminen joka tupakoi haisee ihan hirveälle vaikka juuri suihkusta tai saunasta tulleena. Ja en tarkoita hirveän hajuista hengitystä vaan kai ne tupakan myrkyt tunkeutuu jostain ihohuokosista tai jotain sillä ihan oksettavalle tupakalle haisee ihminen joka vaikka ui viereisellä radalla ja ollaan siinä ihan lähekkäin, heti haistaa kuka polttaa ja kuka ei vaikka ollaan vielä kloorille voimakkaasti haisevassa vedessä.. Tupakoitsijat eivät vissiin koskaan ole varsinaisesti suihkunraikkaita...hyi helv.

Kyllä mua enemmän haittaa uimahalissa ne parfymoidut / hiuslakkaa hiuksiinsa ruiskuttaneet ihmiset, jotka eivät ole peseytyneet uimaan / vesijuoksemaan tullessa. Välillä meinaa tukehtua siihen parfyymilöyhkää, joka joistain ihmisistä tulee.

Saati, että jotkut juoksevat pakkelit naamassa.

Tupakalta haiseviin ihmisiin en ole kyllä koskaan altaassa törmännyt, ja olen sentään uimassa vähintään kolmesti viikossa.

[QUOTE="poikia3";28224603]Kyllä mua enemmän haittaa uimahalissa ne parfymoidut / hiuslakkaa hiuksiinsa ruiskuttaneet ihmiset, jotka eivät ole peseytyneet uimaan / vesijuoksemaan tullessa. Välillä meinaa tukehtua siihen parfyymilöyhkää, joka joistain ihmisistä tulee.

Saati, että jotkut juoksevat pakkelit naamassa.

Tupakalta haiseviin ihmisiin en ole kyllä koskaan altaassa törmännyt, ja olen sentään uimassa vähintään kolmesti viikossa.[/QUOTE]

saman huomannu, kyllä sielä ennemmin lemuaa muu kun tupakka.

Mulla ei ole kokemusta uimahalleista, mutta yleisesti ottaen olen huomannut saman, etenkin sellaisten ihmisten kohdalla, jotka ovat vuosikymmeniä röökanneet. Ilmeisesti se tupakanhaju puskee jostain huokosista ulos ja hengitys haisee tietysti myös tupakalle, vaikka ihminen ei ole hetkeen tupakalla käynytkään. Myrkky mikä myrkky. Ja kyllähän sen näkee vanhemmista ihmisistä ihan selvästi, ovatko tupakoijia vai ei, sen huomaa harmaasta, ohuesta ja ryppyisestä ihosta. Monelle on syöpynyt poskien ihoonkin oikein lommot. Kamalan näköistä!

Yhteistyössä