nami nami
Hei,onko ketään kuka on tupakoinnut koko raskauden ajan?Kuinka se vaikutti vauvaan tai vaikuttiko mitenkään?
Ja oppimisvaikeuksina!!!! Tumppaa ihmeessä,jatka sitten raskauden jälkeen jos on pakko! Vaikeaa,tiedän,mutta mulla onnistui kun ajattelin,että enpä tunkisi vastasyntyneelle vauvallekaan sätkää suuhun.Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2005 klo 06:46 Tintti1010 kirjoitti:raskauden aikaisen tupakoinnin jäljet eivät välttämättä heti näy vauvassa vaan voivat ilmetä jopa vasta kouluiässä erilaisina allergioina, astmana, toistuvina flunssina, jne. jne. jne.
Eli tässä todistimme miten h---tin hyvää tupakka raskauden aikana on. siitä vaan kaikki odottavat äidit tupakkaa vetämään!!!Alkuperäinen kirjoittaja 29.01.2005 klo 17:39 minä kirjoitti:mulla 4 lasta joista vanhin jo 10 ja nuorinkin reilu 2 vuotias.olen polttanut kaikkien odotusaikana suurinpiirtein 10 tupakkaa päivässä.kenelläkään lapsista ei ole mitään allergioita eikä korvatulehduskierteitä ole myöskään ollut.syntymäpainot on olleet ekan 3330g:sta nuorimman 4640g:aan,eli kun aina sanotaan että tupakointi vaikuttaa siihen että lapsi on hirveän pieni syntyessään niin eipä tuo ainakaan minun kohdalla oo pitäny paikkaansa.toinen sitkeä väite on noi allergiat,sekä korvatulehduskierteet ja ennenaikaiset synnytykset.mun kohalla ei mikään noista oo toteutunut vaan esim. nuorin meni yli kaksi viikkoa yli lasketun ajan. ei kait se suositeltavaa ole mutta tää on mun ratkasu ollu(hyi minua!!!).koulussa pärjää 2vanhinta lasta loistavasti eikä mitään ongelmia oo ollut kenenkään lapsen kanssa...millään elämän osa-alueella. jokainen päättää tietysti ite mitä tekee tupakan ja raskauden kanssa mutta jos jo on se aika takanapäin niin ei siitä huolta tarvii kantaa et kun poltti raskauden aikana...niitä on paljon lapsia joilla on ollut raitista kohdussa mutta kummasti vaan on kaikenmaailman allergiat sitte tullu myöhemmin eli ei se aina kyllä tupakasta johdu.
HELVETTI MITÄ KIRJOITUSTA;HÄPEÄ!Alkuperäinen kirjoittaja 29.01.2005 klo 17:39 minä kirjoitti:mulla 4 lasta joista vanhin jo 10 ja nuorinkin reilu 2 vuotias.olen polttanut kaikkien odotusaikana suurinpiirtein 10 tupakkaa päivässä.kenelläkään lapsista ei ole mitään allergioita eikä korvatulehduskierteitä ole myöskään ollut.syntymäpainot on olleet ekan 3330g:sta nuorimman 4640g:aan,eli kun aina sanotaan että tupakointi vaikuttaa siihen että lapsi on hirveän pieni syntyessään niin eipä tuo ainakaan minun kohdalla oo pitäny paikkaansa.toinen sitkeä väite on noi allergiat,sekä korvatulehduskierteet ja ennenaikaiset synnytykset.mun kohalla ei mikään noista oo toteutunut vaan esim. nuorin meni yli kaksi viikkoa yli lasketun ajan. ei kait se suositeltavaa ole mutta tää on mun ratkasu ollu(hyi minua!!!).koulussa pärjää 2vanhinta lasta loistavasti eikä mitään ongelmia oo ollut kenenkään lapsen kanssa...millään elämän osa-alueella. jokainen päättää tietysti ite mitä tekee tupakan ja raskauden kanssa mutta jos jo on se aika takanapäin niin ei siitä huolta tarvii kantaa et kun poltti raskauden aikana...niitä on paljon lapsia joilla on ollut raitista kohdussa mutta kummasti vaan on kaikenmaailman allergiat sitte tullu myöhemmin eli ei se aina kyllä tupakasta johdu.