Perustele? Miten se on pahempi imetys aikana?Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:Molemmat huonoja mutta imetysaikaan pahempi...
No mä oon meistä kolmesta sisaruksesta ainoa, jonka odotusaikana mun äiti on polttanut ja olen meistä myös ainoa allergikko ja astmaatikko, mut eihän sitä voi varmuudella sanoa, et mistä se johtuu.Alkuperäinen kirjoittaja likuski:ihan normaaleja terveitä lapsia tulee vaikka odotus aikana polttelee mulla ja mus sisaruksilla äiti on poltellu meidän aikana ja kaikki ollaan ihan normaaleja. jokaisen oma valinta mun mielestä!
Näin mullekin neuvolassa sanottiin kun aloin taas polttamaan ja kysyin, että pitäiskö mun antaa vauvalle korviketta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:raskausajan tupakointi pahempi. Imetystukilistan mukaan muuten tupakointi imetysaikana on parempi vaihtoehto kuin korvikkeen antaminen
Oikeasti tämä perustuu vain muistikuvaan ja saattaa olla väärä...Alkuperäinen kirjoittaja :Perustele? Miten se on pahempi imetys aikana?Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:Molemmat huonoja mutta imetysaikaan pahempi...