tupakointi ja odotus

• Viestiketjun aloittaja .
  • Ensimmäinen viesti
kamala äiti
Minä poltin raskaana ollessani. Ennen raskautta poltin noin 20 savuketta päivässä, raskauden aikana noin 5-7 päivä.

Mulla lukee synnytyskertomuksessa kissankokoisin kirjaimin ylhäältä alas : TUPAKALLA kun kehtasin vielä pahimmissa kivuissanikin tupakalla lähteä.

Kivittäkää mut

h
mä poltin tokaa odottaessani koko raskauden ajan. tyttö on kyllä tosi terve, mutta nyt vanhempana ja viisaampana oon aatellu että mitä sit jos tytöllä olis ollu jotain häikkää... miten kamalat syyllisyydetunnot oliskaan olleet. selvisin tyhmyydestäni, mutta nyt en enää polta (tyttö on 10v) ettei se alkais äidistä ainakaan mallia otttamaan!
älkää polttako jos ootatte!! tai siis älkää polttako ollenkaan!!

Subst
Alkuperäinen kirjoittaja kamala äiti:
Minä poltin raskaana ollessani. Ennen raskautta poltin noin 20 savuketta päivässä, raskauden aikana noin 5-7 päivä.

Mulla lukee synnytyskertomuksessa kissankokoisin kirjaimin ylhäältä alas : TUPAKALLA kun kehtasin vielä pahimmissa kivuissanikin tupakalla lähteä.

Kivittäkää mut
Huh... Ei ole kamalampaa näkyä sairaalan pihassa kuin synnyttävät äidit maha pystyssä tärisevät supistusten voimasta ja vetävät sätkää posket lommolla :( No joo, valinta tämäkin.

Vaeltaja
Alkuperäinen kirjoittaja h:
mä poltin tokaa odottaessani koko raskauden ajan. tyttö on kyllä tosi terve, mutta nyt vanhempana ja viisaampana oon aatellu että mitä sit jos tytöllä olis ollu jotain häikkää... miten kamalat syyllisyydetunnot oliskaan olleet. selvisin tyhmyydestäni, mutta nyt en enää polta (tyttö on 10v) ettei se alkais äidistä ainakaan mallia otttamaan!
älkää polttako jos ootatte!! tai siis älkää polttako ollenkaan!!
Hienoa että tyttösi on terve, mutta riskit erilaisiin sairauksiin tai lapsettomuuteen vanhemmalla iällä ovat kohonneet!

Yhteistyössä