Tupakoinnin lopettajien tukiryhmä. :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haaksirikko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haaksirikko

Vieras
Haluaisin keskustella muiden pitkään tupakoivien kanssa, jotka ovat lopettamassa/lopettaneet. :)

Tämä on itsellä nyt vasta toinen päivä kun olen ilman. Nikotiini imeskelytabletteja olen joutunut suuhuni laittamaan, kun himo on käynyt ylivoimaiseksi. Toivottavasti pystyn noiden avulla lopettamaan, enkä jää sitten koukkuun niihin. Syynä lopettamiseen on yllätys, yllätys: raskaus. Olen jo rv 23, mutta olen kyllä sitä mieltä, että parempi myöhään kuin ei milloinkaan. :)

Miten musta tuntuu, että ap on joku siitä edellisestä ketjusta jossa puhuttiin raskauden aikana tupakoinnista. Siellä kun joku sanoi, että mitä jos tänne laittais pystyyn pinon raskaana oleville tupakoijille.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten musta tuntuu, että ap on joku siitä edellisestä ketjusta jossa puhuttiin raskauden aikana tupakoinnista. Siellä kun joku sanoi, että mitä jos tänne laittais pystyyn pinon raskaana oleville tupakoijille.

En itseasiassa ole. :D Mutta hyvä että tälläistä on muutkin miettineet, saadaan ehkä edes osallistujia. :p

jepajee viikkoja 5 ja hermot paskana!!!!! lopetin siis edellispäivänä kun sain tietää odottavani... en käyt mitää korvaus-juttuja, purkkaa, laastareit, tablettei, vaan kiukuttelen ja raivoilen hulluvikaisena :P

Alkuperäinen kirjoittaja :):
jepajee viikkoja 5 ja hermot paskana!!!!! lopetin siis edellispäivänä kun sain tietää odottavani... en käyt mitää korvaus-juttuja, purkkaa, laastareit, tablettei, vaan kiukuttelen ja raivoilen hulluvikaisena :P

:D koskahan nuo "raivokohtaukset" helpottavat? Ootko varma et pystyt ilman mitään korvaujuttuja lopettamaan? Itse en siihen pystynyt... :/

Yhteistyössä