Tuota naisten rugbyä on aika hauska katsella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailijapom
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailijapom

Vieras
Yksi yrittää lähteä juoksemaan pallon kanssa, hänet kaadetaan pian maahan ja kaikki menevät hänen päälleen isoksi kasaksi könyämään. Tuomari viheltää aloituksen ja taas sama homma. Myös oman joukkueen pelaajat pitelevät maassa sitä jonka hallussa pallo on. Pelin jälkeen illalla on varmasti orgiat kun peli on noin kiihkeätä.

Yksi yrittää lähteä juoksemaan pallon kanssa, hänet kaadetaan pian maahan ja kaikki menevät hänen päälleen isoksi kasaksi könyämään. Tuomari viheltää aloituksen ja taas sama homma. Myös oman joukkueen pelaajat pitelevät maassa sitä jonka hallussa pallo on. Pelin jälkeen illalla on varmasti orgiat kun peli on noin kiihkeätä.

Öh.

Sä siis olet tottavie puutteessa kun kuvittelet toisten urheillessaan kiihottuvan?

Osta dildo tai vaiks fleshlight. *ehdottaa*

• Tykkää
Reactions: päätön
Orgiat???
Hehheh, mun serkku pelaa SM-liigassa rugbya, ja ainoa mikä mua kammottaa on ne kamalat vammat mitä on saanut, kun ei ole suojia. Orgioita ei ikävä kyllä ole tapahtunut, sori.

Niihin orgioihin ei miehiä oteta mukaan. Sen verran rekkiksiä näyttää osa olevan, että isompi mulkku noilla on lahkeessa kuin mulla. Kasvavat karvaa varmasti selästäkin, mulla kasvaa vain rintakehästä.

Niihin orgioihin ei miehiä oteta mukaan. Sen verran rekkiksiä näyttää osa olevan, että isompi mulkku noilla on lahkeessa kuin mulla. Kasvavat karvaa varmasti selästäkin, mulla kasvaa vain rintakehästä.
Voi siellä joku mieskin olla Fidzin joueessa on mies tai kaksi.

35643548_1_O.jpg

Yhteistyössä