Alkuperäinen kirjoittaja ?!:
No esim. tänään sanoin, etten varmasti lähde nyt vaihtamaan asua, ottamaan kuvia tms.. mies kinusi, että haluaa. Vedin siis rajan esimerkiksi tuohon, en todellakaan jaksanut mitään kuvia räpsiä varsinkin kun olen raskaana ja iso pallomaha. Mietin vaan että entä jos jatkossakin kieltäydyn useammin, mitä sitten tapahtuu? Hakeeko mies fantasiansa muualta? Sekin on ihan uskomatonta, että mies tiirailee mua selvästi "himoissaan", jos vedän vaikka farkut jalkaan.En vain tajua, mistä se saa seksuaalisen energiansa. Siis tavallaan hienoa, mutta mietin, mitä tapahtuu, jos joskus seksiä ei olekaan? Esim. synnytyksen jälkeen, jos sairastuu tms?
Tuo kuvailemasi asia (farkut) on seksikästä, etenkin jos olet vielä raskaana.
Miksi näin ? enpä tiedä, liekkö sillä väliä.
Tietysti aika energisen oloinen kaverihan tuo on
Ja miksi seksiä ei olisi synnytyksen jälkeen ?
Peloittaako sinua se että et siis halua seksiä ja se jollain tavalla rampauttaa teidän suhdetta?
Mutta miksi asennoitua asiaan niin että entäs jos seksiä ole ? sehän on päätettävissä oleva asia, eikä se perinteinen yhdyntä ole ainoa tapa tyydyttää tarpeita.
Ja kaikillahan on velvollisuuksia parisuhdetta kohtaan, muodossa jos toisessa, jopa seksissä.
--------------------------------------
Vastustan sitä ajatusta että yksi niistä ainoista asioissa jossa mies yleensä _vaatii_ parisuhteelta tai naiselta jotain ruvetaan säännöstelemään tai sanotaan että "koska minun ei tee mieli niin ...voi voi".
Toki tämä ei tarkoita sitä että pitää takapuoli pystyssä olla joka kerta kun joku sormia napsauttaa. Toivottavasti siis minun pointtini ymmärrettiin oikein.
En mä usko että hän hakee....hetkinen...fantasiansa ? mitä tarkoitit siis ?
Hakeeko hän fyysistä suhdetta joltain toiselta naiselta ? en usko.
Fantasioitahan on kaikilla, joskus naisilla tuntuu olevan haluttomuutta ymmärtää joitakin miehiin (ei tietysti kaikkiin) liittyviä perusasioita.
kuten joku joskus sanoi "nussin kaikkia naisia jotka kulkevat edestäni"
Mutta tuo mitä sanoin, ei viittaa tarkoitukselliseen, harkittuun ajatukseen yleensä. Se on joitakin sekuntteja kestävä ´takaraivossa´ oleva tunne jonka toki tiedostamme, Mutta se ei saa mitään merkitystä, sillä ei siis ole merkitystä meille.
Mikä tästä tekee vaikeata on se ero millä miehet ja naiset tuntuuvat ajattelevan.
fiktionaalinen dialogi seuraavassa:
nainen 1: siis näitkö sen uuden markkinointijohtajan/pizzalähetin, aika namu. Aamulla se oli tuolla aulassa (klo nyt 2 päivällä )
nainen 2: Joo näin....bla bla bla
Tälläistä keskustelua olen todistanut ´irl´...niin monta kertaa ettei voi edes muistaa

eikä siinä ole mitään vikaa.
Mutta verrataanpa sitä miehiin (tästä voin puhua henk koht kokemuksen kautta)
Fiktionaalinen dialogi miesten kesken autossa vaikkapa
Mies1: Hyvät tissit tuolla (osoittaa jalkakäytävällä kävelevää naista)
Mies2: Joo, niin on (tuijottaa )
4 sekunttia myöhemmin huomio kiinnittyy liikennevaloihin jo, ja koko asia unohtuu käytännössä. ei seuraa mitään keskustelua tunnin parin päästä että mitenkä hyvä tissinen nainen nähtiin kylillä.
Kummassakaan näistä tavoissa ei ole mitään vikaa siis, mutta jos tuo esimerkki on totta niin se osoittaa räikeän eron miehen ja naisen välillä.
eikä sillä todellakaan ole mitään tekemistä minkään uskollisuuden kanssa esimerkiksi.
Ei siihen voi heittää mitään puolilatteuksia tyyliin " mun miehelle pitäs riittää minä pelkästään"
Turha läppästä poskelle miestä kaupungilla jos se erehtyy tuijottamaan jotain naista vähän pitempään.
2 biljoonaa vuotta evoluutiota kun lyö takaraivoon lekalla karjuen "siitä se ! siitä se! " (siitä=siementää) siinä on turha mitään parisuhde terapiaa alkaa pitämään.
se on asia mikä on vain hyväksyttävä, tai ainakin otettava huomioon.
Ja etenkin muistettava se että sillä ei ole merkitystä, ennen kuin se tahaton ajatus kääntyy teoksi.
Toki epäkohteliasta on tapittaa naisia kokoajan, sehän on loukkaavaa toki, mutta oletan että ihmiset ymmärsi oikein mitä tarkoitin
Kas...tässähän innostuu oikein

DD