Tuota hääohjelmaa kun katsoo niin harmittaa

millipilli
Mun mielestä taas on ihana katsoa muiden häitä ja olla vieraina toisten häissä, mutta en ikinä osais kuvitella itseeni isojen juhlien keskipisteeks... en mä kyllä varmaan koskaan naimisiin pääsekään :LOL: :LOL:

vieras
Minä mietin, että harmittaakohan vanhempiani, kun kukaan meistä sisaruksista ei ole mennyt naimisiin. Isä ei ole saanut saattaa tytärtään alttarille eikä vastaanottaa vieraita.

sipsi
Joo, kyllä en kadu, että häät aikanaan pidettiin... Hääpäivä oli elämän toiseksi onnellisin päivä- tytön syntymä oli se onnellisin.

Justiin tuossa nti 11veen ja ukkelin kanssa hääalbumia vuodelta 1996 katsottiin-jestas, miten sitä oli hoikka silloin :(

Meillä oli parissa viikossa järjestetyt häät joissa tarjoiltiin sekalaista ruokaa (jopa sipsejä ja limua) :whistle: ja todistamassa oli vain meidän lähin lähipiiri.

Ja kaikki on olleet sitä mieltä että oli ihana ja rento tunnelma, ja itse varsinkin tykättiin :D

Keisarinna
Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:
Joo, kyllä en kadu, että häät aikanaan pidettiin... Hääpäivä oli elämän toiseksi onnellisin päivä
Samat mietteet mullakin. Kannatti. Toisaalta nyt myös niin onnellisena katselen toisten juhlia; onneksi ei itse enää tarvitse - naimisiinmeno aiheutti mulle ihan hirveetä stressiä, niin pienenä kuin me kaikki pidettiinkin. Ihana päivä mutta ihanaa myöskin että se on jo ohi. :D

Ja mua harmittaa, ku ei enää miellytä se, millaiset häät meillä oli. Nyt tekisin niiiiiiin paljon toisin, puvusta ja naimisiinmenotavasta alkaen. Suurin este mun unelmahäille tosin oli lähipiiri, häävieraat. Melkein vois sano että se tonni meni hukkaan. Vaikka nautinki silloin.

Yhteistyössä