Tuosta tyylimokaviestistä tuli mieleen, että mä en oikeasti osaa pukeutua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Oikeasti en osaa yhdistää värejä :(

Esim. minkä väriset kengät ja laukun laitan, jos paita on keltainen ja farkut ovat valkoiset? Laittaisin valkoiset, mutta ilmeisesti ne eivät käykään...
Entäs jos yläosa on turkoosi toppi ja alaosa on musta polvipituinen hame...? Laittaisin mustat kengät ja laukun, mutta ilmeisesti onkin liikaa mustaa.
Jospa yläosa onkin musta toppi ja alaosa on siniset farkkucaprit? Mustat kengät ja laukkuko?

Ei hitto, kun on vaikeeta :kieh: nämä on oikeesti ongelmallisia mulle =/, sen verran sentään osaan, etten yhdistä ruutua ja raitaa :laugh:

Kysymykset lähinnä retorisia, vastatakin saa, jos haluaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
Mie olen ihan onneton.Harvoin mietin pukeutumista, ja viime talvena laitoinkin päälle villakangastakin,suorat housut ja LENKKARIT!

:D ihan kuin minäkin, ei vaan osaa ja sitte muut katsoo kummissaan ja sanoo: "Koittasit sinäkin vähän miettiä mitä päällesi laitat", mutta kun ei osaa...

Alkuperäinen kirjoittaja äimä:
kannattaa välttää liian monimutkaisia "viritelmiä".

Mutta kun ei osaa! Ei oma silmä kerro onko hyvä vai huono... Luulin, että farkut ja tunika sopii mulle, mutta ei sitten ilmeisesti sopineetkaan, vaihdanko siis tunikan trikoopaitaan vai farkut johonkin muuhun (mihin?)... tätä mä just juuri hain, kun joku tulis ja sanois ja neuvois...

Mä laittaisin kyllä niin kuin ekassa viestissä oli ehdotettu, eli valkoiset kengät valkoisten housujen kanssa (jos sulla ei ole sitten keltaisia kenkiä! Valkoinen ja valkoinen pidentää jalkoja) ja mustat, jos on musta paita. Esim. vyö, kengät ja laukku olis hyvä olla samaa väriä. Jotkut sanoo, että mustaa ja ruskeaa ei saa yhdistää (tän muistaa siitä, että se näyttää hyvältä vaan englanninlakussa!) Mustan topin ja farkkukaprien kanssa vois laittaa myös punaiset/keltaiset/vihreät/oranssit tai muut "räikeät" kengät ja laukun.

Jostain muotiblogista luin, että kannattaa ottaa digikuvia erilaisista yhdistelmistä (vain sängyn päälle levitettynä, jos et jaksa pukeutua). Valokuvassa sitten näkyy omaan silmäänkin paremmin, mitkä sopii yhteen. Tai sitten voit postata kuvia asuehdotuksista tänne, niin me voidaan ruotia niitä;)

Alkuperäinen kirjoittaja Joku:
Jostain muotiblogista luin, että kannattaa ottaa digikuvia erilaisista yhdistelmistä (vain sängyn päälle levitettynä, jos et jaksa pukeutua). Valokuvassa sitten näkyy omaan silmäänkin paremmin, mitkä sopii yhteen. Tai sitten voit postata kuvia asuehdotuksista tänne, niin me voidaan ruotia niitä;)

:laugh: :laugh: Kuvia mulla jo onkin, että ajattelinkin laittaa vielä oman viestin niistä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Vieraileva Tähti:
Minä nyt sitten rekisteröidyin ja siis aloitin tämän ketjun :ashamed: .

Olen yritellyt ja viritellyt noista vaatteistani kaiken laisia asukokonaisuuksia, mutta kaikki näyttävät omiin silmiini ihan yhtä typeriltä :ashamed:

käyppäs tuolta ottamassa vinkkejä....paljon on teinejä mutta joukossa on myös ihan aikuisia naisiakin...
http://tyylitaivas.fi/

Yhteistyössä