Alkuperäinen kirjoittaja LoveDoctor:Lisää vaan juonipaljastuksia . *runks runks* :ashamed:
Mua saa vetää tukasta panon aikana.Alkuperäinen kirjoittaja LoveDoctor:Lisää vaan juonipaljastuksia . *runks runks* :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Joo anna tulla vaan Roz, vihkossa on tilaa.
Ei kai.Mut Lunatic vähän epäilyttää mua.Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:haitanneko tuo
Ehkä on parempi pitää suuni kiinniAlkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:Mua saa vetää tukasta panon aikana.Alkuperäinen kirjoittaja LoveDoctor:Lisää vaan juonipaljastuksia . *runks runks* :ashamed:
eiks se oo naisiinkin päin .. kyl se viihtyy sit näis pinoisAlkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:Ei kai.Mut Lunatic vähän epäilyttää mua.Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:haitanneko tuo
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Ehkä on parempi pitää suuni kiinni
Entä jos se haluaa tavata mut joskus?Kaivelee sit vihon esille ja..Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:eiks se oo naisiinkin päin .. kyl se viihtyy sit näis pinois
( sori jos muistan väärin :ashamed: )
niinpä niin..sitä se haluaa ..kerää kaiken mahdollisen tiedon aiheesta.. niin tietää mitä vaatia sittenAlkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:Entä jos se haluaa tavata mut joskus?Kaivelee sit vihon esille ja..Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:eiks se oo naisiinkin päin .. kyl se viihtyy sit näis pinois
( sori jos muistan väärin :ashamed: )
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:niinpä niin..sitä se haluaa ..kerää kaiken mahdollisen tiedon aiheesta.. niin tietää mitä vaatia sitten