Tuosta pyykkien ulkona kuivaamisesta tuli mieleen

että kuinka usein pesette pyykkiä? Ja kuinka monta koneellista?

Me ollaa pääsääntösesti pesty pyykkiä viikonloppuisin. Mutta nyt kun perheessä on mies, nainen, 3½ vuotias ja ihan pieni vauva ni pyykkiä tulee ihan mielettömästi. Viime viikolla ei tullut pestyä kuin lakana pyykkiä ja nyt sitten odottelikin pyykkikaapissa n. 5 koneellista pyykkiä :snotty:
Onneksi saan vietyä ulos kuivumaan osan ettei tarvitse kaikkia kuivausrummussa pyörittää. =)

Sitämukaa kun sitä tulee. Ehkä joka toinen päivä tulee pestyä. Ei meillä mitään tiettyä pyykinpesupäivää ole, tässä se hoituu muiden touhujen ohessa.

Meitä siis minä, ukko ja vajaa 10kk lapsi.

Onneks muillakin tulee pyykkiä =) Pakko myöntää että meillä tulisi vähemmän pyykkiä jos en laittaisi tuolle leikki-ikäiselle joka aamu puhdasta vaatekertaa päälle. Jos käy niin että neiti likaa päivän aikana vaatekertansa ja otetaan puhdas käyttöön iltapäivällä ja se pysyy puhtaana niin laitan sen seuraavana aamullakin hänelle päälle, mutta jos on samat vaatteet illalla kuin mitkä aamulla hänelle annoin niin pistän pyykkiin. :ashamed:

Koneellinen päivittäin! Kestoja pyykätään ja olen ahkera vaihtaan pyyhkeitä.
Lisäksi nämä mukelot suttuavat vaatteitaan kokolailla ahkeraan ja nämä helevatun kurakkokelit vielä lisää pyykin määrää entisestään :/

Meillä pyörii kone päivittäin vähintään kerran ja tuntuu, ettei sekään riitä.

Perheessä minä, mies (joka treenaa 6krt/vko, eli hikipyykkiä tulee) ja lapset: pojat 4v, 1v9kk ja tyttö 3kk.

Yhteistyössä