Tuosta Pampersin kampanjasta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RazZmatazZ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

RazZmatazZ

Aktiivinen jäsen
20.06.2008
1 857
0
36
Siis säästöpakkauksia pitäis ostaa 4kpl että saa sen 20? takaisin, mutta ku tuossa lapussa on että 38-52 vaippaa/pkt (active fit-vaipat) niin jos ostan sellasen paketin missä on 40 vaippaa niin saako sellaisestakin rahat takas?

Ja mikä ihmeen SWIFT-koodi siihen pitää laittaa? :o

Toi on NIIIIN epäselvä kampanja että kuinkahan moni ostaa vääränlaisia vaippoja eikä sit saakkaan rahoja takas... :attn:

no eikös tuo 40 vaippaa mahdu tuohon haitariin 38-52?

SWIFT-koodi on pankkisi kansainvälinen tunnus. Esim. Nordealla tunnus on NDEAFIHH; omasta verkkopankistasi saat varmasti selvitettyä omasi. On aina 8-merkkinen.

Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:

SWIFT-koodi on pankkisi kansainvälinen tunnus. Esim. Nordealla tunnus on NDEAFIHH; omasta verkkopankistasi saat varmasti selvitettyä omasi. On aina 8-merkkinen.

Okei, nyt osaan ettiä ton koodin! =) Ja kyllähän tuo 40 vaippaa menee tuohon haitariin mutta ku se ei oo sit säästöpakkaus.

Äh, ymmärtääköhän mua kukaan? :D Yritin pampersin sivuiltaki katella tuohon vastausta mutta en löytäny, en ees "ota yhteyttä" kohtaa saanu auki! :kieh:

tuliko muillekkin se kampanjalappu kesäkuun lopussa?? minkähän h....takia niin myöhään?? eipä oo enää kesäkuun kuitteja tallessa. laittaisin palautetta mutta nuo niiden sivutkin on ihan tiltissä!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttää:
tuliko muillekkin se kampanjalappu kesäkuun lopussa?? minkähän h....takia niin myöhään?? eipä oo enää kesäkuun kuitteja tallessa. laittaisin palautetta mutta nuo niiden sivutkin on ihan tiltissä!!!!

Jep, kesäkuun lopussa tuli. Itekki sitä vähä ihmettelin että eipä ne paljoo aikaa anna kerätä noita kuitteja sun muita... :(

Alkuperäinen kirjoittaja NoMilkToday:

Okei, nyt osaan ettiä ton koodin! =) Ja kyllähän tuo 40 vaippaa menee tuohon haitariin mutta ku se ei oo sit säästöpakkaus.

Äh, ymmärtääköhän mua kukaan? :D Yritin pampersin sivuiltaki katella tuohon vastausta mutta en löytäny, en ees "ota yhteyttä" kohtaa saanu auki! :kieh:

Siis miten niin ei ole säästöpakkaus. Säästöpakkaus on kaikki ne vaippapaketit, joissa vaippoja on 38 - 52 kpl väliltä. Siks ne ilmoittaa noin, ku esim. Active Fit 3:ssa on eri määrä vaippoja kuin Active Fit 4:ssa. Molemmat ovat silti säästöpakkauksia. Mikä tässä on niin vaikeeta ymmärtää!?

Alkuperäinen kirjoittaja kyssäri:
Alkuperäinen kirjoittaja NoMilkToday:

Siis miten niin ei ole säästöpakkaus. Säästöpakkaus on kaikki ne vaippapaketit, joissa vaippoja on 38 - 52 kpl väliltä. Siks ne ilmoittaa noin, ku esim. Active Fit 3:ssa on eri määrä vaippoja kuin Active Fit 4:ssa. Molemmat ovat silti säästöpakkauksia. Mikä tässä on niin vaikeeta ymmärtää!?

Onko noin!?!?!? Toivotaan että on! =)

Siis se vaan että noi kuvat mitkä on tuossa lappusessa on säästöpakkausten kuvia, mut toi paketti minkä mä ostin (jossa on 40vaippaa) on pienemmän näkönen paketti, eli se ei ilmeisesti oo säästöpakkaus. ....äääääh, ei mun päähän mahu! :headwall: :ashamed:

Yhteistyössä