tuosta exien kuvista vielä..

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mun miehelle exästään poseerauskuvia ja passikuvia laatikossa, en itse ymmärrä miksi niitä pitää säästää, toki jos on kuvia missä ex on vaikka yhdessä kavereiden kanssa niin se milelestäni eriasia kuin pelkät kuvat exäxtä..
Mua ainakin ottaa päähän..

miu
mulla on sellainen yhteiskuva minusta ja exästä. oon säästänyt sen lähinnä siksi, ettei totuus unohtuisi. mä olin niin nuori ja se exä oli todellakin väärä ihminen mulle. ja sit mä voin mummo-ikäisenä esitellä, että mulla oli nuorena Mel Gibsonin näköinen mies. :LOL: :LOL:
ja en kyllä miehelleni niitä kuvia esittelis missään nimessä.

mm
Mulla on exien jotain random kuvia tallessa kirjekuoressa ja ns.muistolaatikossa. sitä laatikkoa ei sit juuri tule availtua muuten kun siivousmielessä. jos mies kysyisi, voisin näyttää niitä ja kertoa tyypeistä, oma-aloitteisesti en.

Alkuperäinen kirjoittaja miu:
mulla on sellainen yhteiskuva minusta ja exästä. oon säästänyt sen lähinnä siksi, ettei totuus unohtuisi. mä olin niin nuori ja se exä oli todellakin väärä ihminen mulle. ja sit mä voin mummo-ikäisenä esitellä, että mulla oli nuorena Mel Gibsonin näköinen mies. :LOL: :LOL:
ja en kyllä miehelleni niitä kuvia esittelis missään nimessä.
:LOL:

Yhteistyössä