Tuosta aamupalasta kun puhutaan niin paljon

vierailija
Söin juuri lautasellisen tattaripuuroa, palan tattarileipää kahdella juustoviipaleella, itse puristettua appelsiinimehua, kupillisen minttuteetä, lasin vettä ja pienen kupillisen mustaa kahvia. Ei lisättyä sokeria eikä mitään levitteitä.
Vaihtelua edelliseen liekitettyä kalkkunaleikettä, puuroon marjoja (itse poimittuja) tai auringonkukan ja kurpitsan siemeniä, paistettu kananmuna.
 
vierailija
Mä syön ihan päin seiniä. Toisinaan vedän aamupalan (esim. ruisleipää, salaattilehti, kananmunaa, kuppi kahvia/teetä t. kaurapuuroa marjoilla ja raejuustolla) ja toisinaan menen pelkällä hedelmällä. Työpäivän aikana syön hätäsesti jonkun ruokaisan salaatin, sitten alkuillasta närkin jotain ruokaa lapsille valmistaessani.
 
vierailija
Hyvin nopeasti alkaa oksettaa jos ei syö mitään. Joskus unohdan syödä ja juon vaan teen ja kun tulen takaisin viemästä lasta päiväkotiin huomaan että kohta lentää laatta jos en syö NYT, sit äkkiä pala juustoa tai suolattuja manteleita tai leipää.
 
vierailija
Söin juuri lautasellisen tattaripuuroa, palan tattarileipää kahdella juustoviipaleella, itse puristettua appelsiinimehua, kupillisen minttuteetä, lasin vettä ja pienen kupillisen mustaa kahvia. Ei lisättyä sokeria eikä mitään levitteitä.
Vaihtelua edelliseen liekitettyä kalkkunaleikettä, puuroon marjoja (itse poimittuja) tai auringonkukan ja kurpitsan siemeniä, paistettu kananmuna.
Minä kyllä laitan leivälle levitettä ja puuroon sokeria. Ja muniin suolaa. Ei ne muuten maistu millekään. Jos se nyt lyhentää mun elinaikaa vuodella tai kahdella niin ei paljo haittaa. Mieluummin elän hyvää elämään nauttien ruasta kuin syön pahaa ruokaa vain energiatarpeen täyttääkseni.
 
vierailija
Joo näin just.
Ja lisään, että toki kannattaa varata pöytä, koska jos hotelli on täynnä, niin voi joutua odottamaan.

Mut tässä yksi esimerkki ja yhdestä kaupungista:

"Olet tervetullut runsaalle aamiaiselle, vaikka et majoittuisikaan meillä. Aamiaisen hinta ei-majoittuville vieraille on 25,50 €/hlö. Voit myös varata pöydän!"

 
vierailija
Täh hotelli hinnoitellut liikaa. 20.50€ maksoi ei asiakkaille esim täällä thaikku lounas buffet 11,50€. Aamupala pitää saada samaan hintaan tietty
No lounashinnat ovat lounashintoja. Aamiaiset ovat runsaita, kun on yhtä sun toista tuoretta ja sitten vielä lämpimiä tuotteita, se on jo ikään kuin brunssi.

Tässä vielä:

"Olet tervetullut aamiaisellemme, vaikka et yöpyisikään hotellissa!

Aamiaisen hinta ei-majoittuville vieraille: 28 € "

 
9MM
Ja lisään, että toki kannattaa varata pöytä, koska jos hotelli on täynnä, niin voi joutua odottamaan.

Mut tässä yksi esimerkki ja yhdestä kaupungista:

"Olet tervetullut runsaalle aamiaiselle, vaikka et majoittuisikaan meillä. Aamiaisen hinta ei-majoittuville vieraille on 25,50 €/hlö. Voit myös varata pöydän!"

Noh on kyllä hinoittelu hoteleilla pielessä. Muutama kumppi lisää ja saa Huoneenkin. Aamupalan hinta kymppiin ja ruokahävikkin kiittää. Ja hotelli saa enempi asiakkaita. 25€ aamupalasta on naurettava hinta.
 
9MM
No lounashinnat ovat lounashintoja. Aamiaiset ovat runsaita, kun on yhtä sun toista tuoretta ja sitten vielä lämpimiä tuotteita, se on jo ikään kuin brunssi.

Tässä vielä:

"Olet tervetullut aamiaisellemme, vaikka et yöpyisikään hotellissa!

Aamiaisen hinta ei-majoittuville vieraille: 28 € "

Noh laivalla aamiais buffa kympin lounas buffa 40€. Ja onhan lounaallakin "tuoretta"
 
vierailija
Noh on kyllä hinoittelu hoteleilla pielessä. Muutama kumppi lisää ja saa Huoneenkin. Aamupalan hinta kymppiin ja ruokahävikkin kiittää. Ja hotelli saa enempi asiakkaita. 25€ aamupalasta on naurettava hinta.
No riippuu toki, missä ollaan, mutta jos katsot joidenkin kahvilaketjujen hintoja nyt, niin eipä yhden leivän, kahvin ja mehun hinta ole tuosta paljon alhaisempi. Isoissa hotelleissa eri vaihtoehtoja on vaikka kuinka paljon, eli siihen nähden ei minusta ole korkea. Ja siis ei nyt ihan "muutamalla kympillä lisää" saa hotellihuonetta, ainakaan isoissa kaupungeissa.

Hotelli tuskin tarvitsee jatkuvasti enemmän asiakkaita, jos vieraita riittää asukkaiksi. Just vietin hotelliviikonloppua ja paikka oli aivan täysi. Koronan aikaan hotelleillakin oli tarjouksia. Kyllä ne myydä osoavat.
 

Yhteistyössä