Tuosta aamupalasta kun puhutaan niin paljon

vierailija
Minusta aamiainen on ihaninta syödä kotona.
Olen vähäruokainen ja luksusaamiaisilla syön melko vähän.
Onneksi korona-aika on ohi eikä minulle enää tilata äitienpäiväaamiaista Woltilta.
Sain vuosi sitten odottaa lähetystä tovin ja annos tuotiin vahingossa sisäpihan oven kautta oveni eteen. Seisoin turhaan odottamassa ulkona toisella ovella.
Alepan kahvimuki silloin tällöin automaatista on ihaninta maailmalla vietettyjen
ihanuuksien jälkeen. Aropuput eläbät yleensäkin melko vähillä eväillä.
Olen saanut herjanimeni juttujeni kyylääjältä.
Tämä ketju on lämminhenkinen. Jatkakaa polveilevaa jutustelua.
Alan katsoa ja lukea aamun uutisantia.
 
vierailija
Eli ne tavalliset huoneet. Olis hiton mageeta jos olisi hotelli jonka sistus mukailee tätä tyyliä jonka linkitän ja olisi kohtuu hintainen yöltä. Mut hei kuule. Ku tytöllä ollut nyt oksu tautia paripäivää et onko se normaalia kun itte ku oksennus tauti ni ykspäivä. Sit on ollut mahakipeä ja niit mahakipui on välillä muutenkin et mistä vois johtua? Voiko olla kasvukipui? Ku mä oon kyl koht vaatimassa et kaikki paikat pitää kuvata ettei oo mitään. Mä oon aina ollut huolissani jos tyttö vähänkään kipeä. Ku tänäänkin aamulla soitti ni sillä vaan on maailman suloisin ääni joka liikuttaa sellanen ihana. Joo mäkin tulin tähän vahtii tyttöä joten hyvää päivän jatkoa sullekkin. Ainiin tässä se kuva millaista sistuksen pitäisi olla kaipaan kyllä menneitä aikoja kun silloin oli tyyliä nykyajan virasto tyyli ei nappaa. Millaisesta sistuksesta itse pidät? Mut tässä kuva mistä itse pidän.
No juu. Olen ollut hienommissakin huoneissa ulkomailla, mutta ei ole kyllä noin prameaa tullut vastaan kuin laittamassasi linkissä :D

No voi pientä, kyllä ne vatsataudit voivat kestää päiviäkin. Muistan, kun joskus kauan sitten kuopuksella alkoi oksennustauti ja alkoi muutaman päivän päästä sitten vointi koheta, niin eikös sitten tullut ripuli eli oli varmasti sitä samaa pöpöä. Tsemppiä teille ja muista pitää nesteytyksestä huoli! Kerran vein lääkärille toisen lapsen, ku oli ihan flaati ja pelkäsin kuivumista.
 
9MM
No juu. Olen ollut hienommissakin huoneissa ulkomailla, mutta ei ole kyllä noin prameaa tullut vastaan kuin laittamassasi linkissä

No voi pientä, kyllä ne vatsataudit voivat kestää päiviäkin. Muistan, kun joskus kauan sitten kuopuksella alkoi oksennustauti ja alkoi muutaman päivän päästä sitten vointi koheta, niin eikös sitten tullut ripuli eli oli varmasti sitä samaa pöpöä. Tsemppiä teille ja muista pitää nesteytyksestä huoli! Kerran vein lääkärille toisen lapsen, ku oli ihan flaati ja pelkäsin kuivumista.
Oliko niillä myös vatsat kipeinä silloin? Kun itte en muista et mulla olis ollut toki lapsuudesta on jo aikaa. Juuh lapsen äiti pääs jo kotio. On se jännä et pieninkin oire lapsella säikäyttää ainakin mut ja tuntee sydämessä vähän ahdistutakin. Mä suosittelin tytölle et alkais syömään valkosipulin kynsiä et ne on terveellisiä mut ei oikein innostunut ajatuksesta. Itte kyl menisin tollain sisutettuun hotelliin kunnon vanhanajan meininkiä
 
vierailija
Oliko niillä myös vatsat kipeinä silloin? Kun itte en muista et mulla olis ollut toki lapsuudesta on jo aikaa. Juuh lapsen äiti pääs jo kotio. On se jännä et pieninkin oire lapsella säikäyttää ainakin mut ja tuntee sydämessä vähän ahdistutakin. Mä suosittelin tytölle et alkais syömään valkosipulin kynsiä et ne on terveellisiä mut ei oikein innostunut ajatuksesta. Itte kyl menisin tollain sisutettuun hotelliin kunnon vanhanajan meininkiä
Joo oli kyllä, taisin itsekin saada saman taudin tuolloin, se on kyllä vihoviimeinen!

Hyvin ymmärrettävää, että sitä on huolissaan ja haluaa hoivata, hyvin sinä huolehditkin ❤

Joo olen yhdessä tosi hienossa ollut ulkomailla, sisustus vanhanaikainen ja aito, siellä oli merkkihenkilöitäkin yöpynyt.
 
9MM
Joo oli kyllä, taisin itsekin saada saman taudin tuolloin, se on kyllä vihoviimeinen!

Hyvin ymmärrettävää, että sitä on huolissaan ja haluaa hoivata, hyvin sinä huolehditkin

Joo olen yhdessä tosi hienossa ollut ulkomailla, sisustus vanhanaikainen ja aito, siellä oli merkkihenkilöitäkin yöpynyt.
Hitsi kun on väsy nukuin vaan pari timmaa ja nytkun oottaa hoitajaa ramaisee kauhiasti. Sairaalaan pitäisi saada sohvia missä lepäillä kunnolla. Esim mun tyttö sanoi et makuulla masu kipeytyy enempi. Ni sohva olis kiva missä odotella hoitajaa. Sähän oot reissannut paljon sitten mitäs kaupunkii suosittelet tai missä viihdyit parhaiten jos ei italiaa lasketa ja sitä firenzeä. Mut joo hotelli huoneet on yleensä aika samanlaisia. En nyt tarkoita jotain kymppitonnin yö huoneita. Miltä sivulta löysit sen vanhan ajan hotellin?
 
Jotain syön aina. Ellen puuroa tai smoothieta niin edes jogurtin tai hedelmän.

Mutta aikaisin en tosiaan saa paljoa ala. Eri juttu sit jos joskus vapaalla kömpii melkein lounasaikaan hotellin aamiaiselle ni toki sit jo maistuukin.
 

Yhteistyössä