tuomas veturi-lego duplot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mettiäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mettiäinen

Aktiivinen jäsen
10.10.2005
1 491
0
36
tietääkö kukaan semmosta juttua että mistä saa noita tuomas veturi-legoja?

kun kävin noilla legon sivuilla ja siellä oli noita tuomas veturi-legoja ja pojan synttärit lähestyy ni vois ostaa kun siitä tykkää.

No tietysti legolta suoraan, sieltä varmasti saa helpoiten. hinta on hivenen (euron pari) kalliimpi kuin kaupassa. Mutta yksittäisiä paketteja olen nähnyt marketeissa/lelukaupoissa.

Jotkut mallit vaan eivät ole ihan niin suurin hitti enään. Mulla on ollut vaikeuksia löytää puuhapete-legoja, kun jouluksi suunnittelen. Toys'ar'us taitaa olla täälläpäin lelujen suhteen maanpäällinen paratiisi. Kaikkea mahdollista löytyy.

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
No tietysti legolta suoraan, sieltä varmasti saa helpoiten. hinta on hivenen (euron pari) kalliimpi kuin kaupassa. Mutta yksittäisiä paketteja olen nähnyt marketeissa/lelukaupoissa.

Jotkut mallit vaan eivät ole ihan niin suurin hitti enään. Mulla on ollut vaikeuksia löytää puuhapete-legoja, kun jouluksi suunnittelen. Toys'ar'us taitaa olla täälläpäin lelujen suhteen maanpäällinen paratiisi. Kaikkea mahdollista löytyy.

pitääkin muuten käydä tuolla,kiitti =) tota en muistanutkaan

kävin muuten tuolla legon sivuilla ja sain sen käsityksen et pystyy maksaa vaan visalla tai masterilla eikä mul oo kumpaakaan :/

Yhteistyössä