Tuomas Enbusken mielestä vasemmistolainen feministi kiersi veroja ja silti haukkui Tuomasta sovinistisiaksi

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kovin vaikea on palstan feministinaisten myöntää, että Maria on vain päättänyt toimia sutena susien joukossa. Tuo veroasteen madaltaminen yrityksen avulla on ihan normaalia hyvin toimeentulevien joukossa, esim. moni lääkäri toimii noin.
Typerää Marian kohdalla on se, että hän päätti uhriutua asiassa, missä ei ollut uhri. Julkisuushakuisuutta.
Ilman todisteita on vaikea "myöntää" yhtään mitään. Juoruilu katsos ei ole kovin hyvä todiste.
Kuulin muuten yhdeltä julkkikselta, että kaikki Suomen miehet on steriilejä. Tämä varma tieto yllätti minut. Miten ihmeessä he on voineet tehdä lapsia? Eivät siis varmaan olekkaan.
 
Ilman todisteita on vaikea "myöntää" yhtään mitään. Juoruilu katsos ei ole kovin hyvä todiste.
Kuulin muuten yhdeltä julkkikselta, että kaikki Suomen miehet on steriilejä. Tämä varma tieto yllätti minut. Miten ihmeessä he on voineet tehdä lapsia? Eivät siis varmaan olekkaan.
Älä leiki tyhmää, se ei nyt toimi :D Jos joku sanoo pekka virtasesta, että hän varasti lasten leirikoulun rahat ja iltalehti oikein soittaa asiata pekalle itselleen, niin ei siinä tarvitsekaan koko keissiä avata. Riittää että sanoo ettei se ole totta ja sulkee luurin. Se ettei asiaa edes kiellä, tarkoittaa että jutussa on perää.
 
vierailija
Vakavissasiko olet sitä mieltä, että jälleen kerran tosiasioiden kertominen on ”vihapuhetta”, eli haukkumista?!
Maria on rehellinen kansalainen eikä mustaa mainettaan veronkierrolla.
Menestynyt nainen, jolla on vahvat mielipiteet. Vaikea käsittää miksi hänen raha-asiat nostavat kateutta. Suomi on tympeä ja sisäänlämpiävä maa. Eipä ihme, että tältä palstalta ovat kaikki fiksut kirjoittajat häipyneet jo vuosia sitten.
 
Maria on rehellinen kansalainen eikä mustaa mainettaan veronkierrolla.
Menestynyt nainen, jolla on vahvat mielipiteet. Vaikea käsittää miksi hänen raha-asiat nostavat kateutta. Suomi on tympeä ja sisäänlämpiävä maa. Eipä ihme, että tältä palstalta ovat kaikki fiksut kirjoittajat häipyneet jo vuosia sitten.
Mutta sinä jäit jäljelle... ;)

Voisitko kuitenkin kertoa, kuka on kateellinen Veitolan ansioiden takia?
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
vierailija
Iltalehti 18.8.2020
Fakta 5: Kateus voi tuntua joltain muulta tunteelta
Koska kateutta voi olla hankala käsitellä tai tulkita, se voi saada muita nimiä.
– Voidaan puhua riittämättömyyden tunteesta tai siitä, että jokin ärsyttää.
Kujalan mukaan ei ole sattumaa, että moni kokee esimerkiksi somea selatessaan ärtymystä. Oikeasti vihaisuus ja ärtymys ovat harvoin primäärisiä eli ensimmäisiä tunnereaktioita. Tavallisesti ne nousevat vasta silloin, kun jokin tunne jää käsittelemättä.
Kun pintaa rapsutetaan hieman, ärtymyksen syyksi voikin paljastua kateus.
 
vierailija
Maria on rehellinen kansalainen eikä mustaa mainettaan veronkierrolla.
Menestynyt nainen, jolla on vahvat mielipiteet. Vaikea käsittää miksi hänen raha-asiat nostavat kateutta. Suomi on tympeä ja sisäänlämpiävä maa. Eipä ihme, että tältä palstalta ovat kaikki fiksut kirjoittajat häipyneet jo vuosia sitten.
No mutta oothan sä täällä!
Eikä tässä ole kyse kenenkään rahoista vaan siitä, että Veitola on feministi. Mutta sen varmaan arvasit jo.
Olis ihan mielenkiintoista tietää, miltä palsta näyttäisi jos kaikki fiksut oikeasti lähtis. Ehkä joskus joku perustaa foorumin oikeasti fiksuille ihmisille :D
 
vierailija
No mutta oothan sä täällä!
Eikä tässä ole kyse kenenkään rahoista vaan siitä, että Veitola on feministi. Mutta sen varmaan arvasit jo.
Olis ihan mielenkiintoista tietää, miltä palsta näyttäisi jos kaikki fiksut oikeasti lähtis. Ehkä joskus joku perustaa foorumin oikeasti fiksuille ihmisille
Minun nettikirjoitukset on jo kirjoitettu.
Kivempi olla vaiti ja antaa asioiden olla.
Ihailin Iltalehden sivulla Ville Rannan uusinta pilapiirrosta. Osui samaan maaliin kuin tämän aamun Pöllöraati.
Opin uuden sanan planetaarinen ruokavalio Yhteishyvä-lehdestä.
Luin muinoin lehden pulmapalstaa.
Olen katsonut Marian ohjelmaa muutaman jakson. Rennyn luona käynti Kiinassa poiki Marialle kutsun Gatsby-juhliin. Olen katsinut molemmat leffat ja ihailen 20-lukua.
 
  • Haha
Reactions: m1es
vierailija
Minun nettikirjoitukset on jo kirjoitettu.
Kivempi olla vaiti ja antaa asioiden olla.
Ihailin Iltalehden sivulla Ville Rannan uusinta pilapiirrosta. Osui samaan maaliin kuin tämän aamun Pöllöraati.
Opin uuden sanan planetaarinen ruokavalio Yhteishyvä-lehdestä.
Luin muinoin lehden pulmapalstaa.
Olen katsonut Marian ohjelmaa muutaman jakson. Rennyn luona käynti Kiinassa poiki Marialle kutsun Gatsby-juhliin. Olen katsinut molemmat leffat ja ihailen 20-lukua.
Ranta osui ja upposi:D
 
Minun nettikirjoitukset on jo kirjoitettu.
Kivempi olla vaiti ja antaa asioiden olla.
Ihailin Iltalehden sivulla Ville Rannan uusinta pilapiirrosta. Osui samaan maaliin kuin tämän aamun Pöllöraati.
Opin uuden sanan planetaarinen ruokavalio Yhteishyvä-lehdestä.
Luin muinoin lehden pulmapalstaa.
Olen katsonut Marian ohjelmaa muutaman jakson. Rennyn luona käynti Kiinassa poiki Marialle kutsun Gatsby-juhliin. Olen katsinut molemmat leffat ja ihailen 20-lukua.
Nihilisti muistelee?
 

Yhteistyössä