Tuomas Enbusken mielestä vasemmistolainen feministi kiersi veroja ja silti haukkui Tuomasta sovinistisiaksi

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
– En viitsisi käyttää elämässäni yhtäkään sekuntia enempää aikaa Tuomas Enbuskeen, mitä olen joutunut käyttämään, Veitola summaa Iltalehdelle.

Tuomas on tyypillinen esimerkki miehestä, joka vääntää mustan valkoiseksi.
Ei kannata uhrata aikaansa tyypin aivoituksiin.
 
– En viitsisi käyttää elämässäni yhtäkään sekuntia enempää aikaa Tuomas Enbuskeen, mitä olen joutunut käyttämään, Veitola summaa Iltalehdelle.

Tuomas on tyypillinen esimerkki miehestä, joka vääntää mustan valkoiseksi.
Ei kannata uhrata aikaansa tyypin aivoituksiin.
Ei vaan tyypillinen esimerkki juuri feminististä. Selvä syytös, joka olisi ollut yhdellä sanalla kiellettävissä. Ei kieltänyt, vaan väisti aiheen. Syy on helppo arvata: Tuomas kertoi totuuden. Sitä on tälläkin palstalla ilmassa. Vihervassari vaihtaa aihetta, tai kehottaa katsomaan itse googlesta, mutta itse argumenttiin ei enää osatakaan vastata.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama ja m1es
vierailija
Ei vaan tyypillinen esimerkki juuri feminististä. Selvä syytös, joka olisi ollut yhdellä sanalla kiellettävissä. Ei kieltänyt, vaan väisti aiheen. Syy on helppo arvata: Tuomas kertoi totuuden. Sitä on tälläkin palstalla ilmassa. Vihervassari vaihtaa aihetta, tai kehottaa katsomaan itse googlesta, mutta itse argumenttiin ei enää osatakaan vastata.
Juuri näin.
 
vierailija
Ei vaan tyypillinen esimerkki juuri feminististä. Selvä syytös, joka olisi ollut yhdellä sanalla kiellettävissä. Ei kieltänyt, vaan väisti aiheen. Syy on helppo arvata: Tuomas kertoi totuuden. Sitä on tälläkin palstalla ilmassa. Vihervassari vaihtaa aihetta, tai kehottaa katsomaan itse googlesta, mutta itse argumenttiin ei enää osatakaan vastata.
Jeps

siitä on surullisen hyvä esimerkki @ForeverMulan
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Siis Veitola on väittänyt ansaitsevansa vähemmän, mutta oikeasti on ansainnut saman, mutta on vain kierrättänyt tulot firmansa kautta ja maksanut vähemmän veroja? Näinkö tämä nyt on mennyt?
 
vierailija
Ei vaan tyypillinen esimerkki juuri feminististä. Selvä syytös, joka olisi ollut yhdellä sanalla kiellettävissä. Ei kieltänyt, vaan väisti aiheen. Syy on helppo arvata: Tuomas kertoi totuuden. Sitä on tälläkin palstalla ilmassa. Vihervassari vaihtaa aihetta, tai kehottaa katsomaan itse googlesta, mutta itse argumenttiin ei enää osatakaan vastata.
Pääomatulot näkyvät julkisissa verotiedoissa, ihmettelen, ettet tätä tiennyt. Eli jos puhutaan julkisten verotusten mukaan palkoista, niin kyllä siellä ne osinkoina kierrätetytkin tulot näkyvät. Niitä voi sitten rauhassa kateelliset kaivella.
Kukaan vihervassari ei taida olla niin alkeisselityksen tasolla, kuin mitä sinä puolestaan jatkuvasti vaadit.
 
vierailija
Siis Veitola on väittänyt ansaitsevansa vähemmän, mutta oikeasti on ansainnut saman, mutta on vain kierrättänyt tulot firmansa kautta ja maksanut vähemmän veroja? Näinkö tämä nyt on mennyt?
Juuri niin. Tosin Veitola ei väittänyt ansaitsevansa vähemmän, vaan vihjaili niin ja keräsi samalla uhripääomaa itselleen. Tietenkin hän tasan tarkkaan tiesi asioiden oikean laidan eikä siksi olisi voinutkaan väittää yhtään mitään. Mutta jos antaa ymmärtää eikä kukaan jaksa korjata asiaa, niin sittenhän asiat ovat niin kuin ne näyttävät olevan. Win-win.
 
Pääomatulot näkyvät julkisissa verotiedoissa, ihmettelen, ettet tätä tiennyt. Eli jos puhutaan julkisten verotusten mukaan palkoista, niin kyllä siellä ne osinkoina kierrätetytkin tulot näkyvät. Niitä voi sitten rauhassa kateelliset kaivella.
Kukaan vihervassari ei taida olla niin alkeisselityksen tasolla, kuin mitä sinä puolestaan jatkuvasti vaadit.
Firmalle laskutetut tulot eivät näy verotiedoissa, jos ne jättää jemmaan sinne yhden miehen firmaansa (tässä tapauksessa naisen firmaan). Ihmettelen ettet tätä tiennyt. Niitä firman voittoja ei yleensä kotiuteta heti kun vain voidaan. Kumma ettet tätäkään tiennyt. Ja sitten kun niillä firman rahoilla ostaa vaikkapa ”työssä tarvitsemansa” hienon auton firman nimiin, niin ne ei koskaan näy siellä omissa verotuloissa. Ei ansio-, eikä pääomatuloissa. Outoa ettet semmoistakaan tiennyt.

No nyt tiedät.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Olipa asia miten tahansa kolmen kopla tv-ohjelmassa on ollut mätä.
Kaikki ovat kärsineet mt-ongelmista. Mitä joutavaa koko kansan tarvitsee tietää heidän
yksityisasioista.
Maria on tehnyt paljon töitä ja elää melko vaatimatonta elämää. Olen pari kertaa nähnyt
hänet Kampin kulmilla. Yökylä-ohjelmat ovat hyviä. Hän on tehnyt paljon hyvää
kärttyisen kansan eteen. Auttoi myös Tuomasta pahimman sekoilun aikaan.
Kiitosta on suomalaisilta miehiltä turha odottaa. Haukkumiset moni saa vain palkakseen.
 
vierailija
Firmalle laskutetut tulot eivät näy verotiedoissa, jos ne jättää jemmaan sinne yhden miehen firmaansa (tässä tapauksessa naisen firmaan). Ihmettelen ettet tätä tiennyt. Niitä firman voittoja ei yleensä kotiuteta heti kun vain voidaan. Kumma ettet tätäkään tiennyt. Ja sitten kun niillä firman rahoilla ostaa vaikkapa ”työssä tarvitsemansa” hienon auton firman nimiin, niin ne ei koskaan näy siellä omissa verotuloissa. Ei ansio-, eikä pääomatuloissa. Outoa ettet semmoistakaan tiennyt.

No nyt tiedät.
Niin että meinasit että se jättää ne rahat sinne firmaan. Selvä. Siksi sanoin että sinne vaan kateelliset vakoilemaan. Julkkisten touhut arvaa kyllä mistä rahaa saanut. Mutta taisitkin olla ihan tietämätön. Taas.
 
Kovin vaikea on palstan feministinaisten myöntää, että Maria on vain päättänyt toimia sutena susien joukossa. Tuo veroasteen madaltaminen yrityksen avulla on ihan normaalia hyvin toimeentulevien joukossa, esim. moni lääkäri toimii noin.
Typerää Marian kohdalla on se, että hän päätti uhriutua asiassa, missä ei ollut uhri. Julkisuushakuisuutta.
 

Yhteistyössä