Tuoksuu niin hyvälle...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raksmaitaks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Se vauvan tuoksu on pulautus vaatteissa. :D

Ei kun tää vauva oli sellainen pulauttelematon versio :D . Mutta hiukset ja kaikki....voi sitä tuoksua.

Hassua miten se tarttuu, musta tuntuu että vaatteetkin tuoksuu ihan vauvalle :) .

Joo se on jännä miten se tuoksuu voimakkaasti, jos talossa on vauva koko talo tuoksuu. Kuitenkin voimakkuudestaan huolimatta on aivan ihana tuoksu! :)

Aatelkaa jos sitä pystyis pullottamaan....vähänkö kävis kaupaksi :) .

Mutta nyt kun olen itse raskaana, niin oli kyllä aika mieltä ravistavaa pitää sitä vauvaa. Itketti ja halitutti, teki mieli pussata pientä ja tuntui että maito nousi. Voi että sentään tuollaisia pieniä tuhisevia nyyttejä. Voi kun itsellä menis kaikki hyvin olis tuollainen oma käärö kesällä. Omaa kehtais jo pussatakin :) .

Se on maailman paras tuoksu.

Minulle kävi kakkosta odottaessa niin, että löysin laatikoista esikoisen ensimmäisen pipon. Tajusin, että se on ollut ihan rullattuna eikä sitä ole koskaan pesty ja voi - siinä oli esikoisen vauvatuoksu tallella. Pipoa ei edelleenkään ole pesty ja säilytän sitä sukkalaatikossani rullattuna ja joskus hölväytän siitä itselleni vauvan tuoksua. Siinä muuttuu kuulkaa velat saataviksi.

Nyt ystävällä vauva ja tuoksuttelen vauvantuoksua ja odotan kovasti jo kevättä jolloin meilläkin on taas oma vauvantuoksuinen nyytti kodissa.

rv 22

Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Se on maailman paras tuoksu.

Minulle kävi kakkosta odottaessa niin, että löysin laatikoista esikoisen ensimmäisen pipon. Tajusin, että se on ollut ihan rullattuna eikä sitä ole koskaan pesty ja voi - siinä oli esikoisen vauvatuoksu tallella. Pipoa ei edelleenkään ole pesty ja säilytän sitä sukkalaatikossani rullattuna ja joskus hölväytän siitä itselleni vauvan tuoksua. Siinä muuttuu kuulkaa velat saataviksi.

Nyt ystävällä vauva ja tuoksuttelen vauvantuoksua ja odotan kovasti jo kevättä jolloin meilläkin on taas oma vauvantuoksuinen nyytti kodissa.

rv 22

Voih :heart: . Ihana viesti. Ja tulikin heti mieleen että mahtaisko meen poitsulla olla tuollaista vauvatuoksu-vaatetta jäljellä. Täytyykin tutkia. Vaikka kyllä mä nuuskin mun miltei 7-vuotiastakin kun tuoksuu niin ihanasti lapselle :) :heart: .

Yhteistyössä