tuohan on varmasti helv****stä lähetetty tuo laite!!!

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
crosstrainer nimittäin!!! mä juuri ja juuri kaks minuuttia pystyin polkeen sillä ja kädetkin oli niin alhaalla että hyvin vähän tartti liikuttaa, mutta silti!! kokeilin tehä niinkin että kädet on siellä ylhäällä, kun ne niin mainoksissakin tekee, ni paskat!! mulla ei kertakaikkiaan papu riittäny hauiksissa ja kädet tärisee vieläki!!! ja peppu tuntu niinku olis tulessa!! tuon täytyy olla hyvä!!! saa nähä kuinka tän akan käy kun illalla meinasin 10minuuttia veivata :| :| tokkopa olen enää hengissä sen jälkeen..

Alkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:
joo mäkin aluks luulin, että mä kuolen ennen kuin pystyn polkemaan pitempään kuin minuutti pari, nyt menee tunti ihan keposasti, ei tunnu juuri missään enää

kuin kauan oot joutunu reenaan että tunnin ( :o ) jaksat?! vuoden?? se mainoksessa näyttää niin kevyeltä se niitten veivaaminen... :/

Mä reenailin alkuinnostuksen aikaan 40-45 minsaa putkeen, nyt crosstrainer on seissyt tyhjän panttina jo puoli vuotta ainakin :ashamed: . Ja sen kyllä huomaa |O (läskiläskiläski :'( ).

Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
joo mäkin aluks luulin, että mä kuolen ennen kuin pystyn polkemaan pitempään kuin minuutti pari, nyt menee tunti ihan keposasti, ei tunnu juuri missään enää

kuin kauan oot joutunu reenaan että tunnin ( :o ) jaksat?! vuoden?? se mainoksessa näyttää niin kevyeltä se niitten veivaaminen... :/
jaa ah, ei nyt kovin montaa viikkoa tarvinnu treenata, tosin mulla on ruumiillisesti raskas työ, että pohjakuntoa kyllä on, mutta se asento on niin erilainen että siihen piti tottua.

Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:

jaa ah, ei nyt kovin montaa viikkoa tarvinnu treenata, tosin mulla on ruumiillisesti raskas työ, että pohjakuntoa kyllä on, mutta se asento on niin erilainen että siihen piti tottua.

mulla ei kyl ole mikään raskas työ.. :/ nimittäin tämä äitinä ja kotirouvana olo! :D eli menee varmaan paljon kauemmin että tuon tunnin saattasin polkea.. :|

Yhteistyössä