Tuo vauva ei nuku............

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Ties kuinka mones kuukaus tää on, mutta nyt alkaa oleen jo sillä rajalla että jaksaako vai eikö. Huutaa parkuu.. Yöunta nukkuu n.8h, senkin parin tunnin pätkissä... päiväunia ei nuku ollenkaan. Mitään syytä(allergiaa tms) ei tuolle ole. Ikää 11kk. Ihan väsynyt on koko lapsi mutta kun ei nuku niin ei nuku, mikään ei auta!
Alkaa oleen jo parisuhdekkin koetuksella jaksamisen lisäksi.......

tiedän että on helpompi neuvoa näin, mutta meillä tuo auttoi. Tosin kyseessä isompi lapsi ja käytiin tämän asian kanssa jo psykologilla. Hän neuvoi unohtamaan koko nukkumis jutun ja ottamaan rennosti vaikka kuinka pää hajoais. Lapsi ei kuulemma kuole siihen että ei nuku... ja kas kummaa... viikon verran suhtauduimme "välinpitämättömästi" nukkumiseen ja kas kummaa...kaikki alkoi sujumaan sen jälkeen...
Halaus täältä ja voimia jaksaa!

Alkuperäinen kirjoittaja joku:
tiedän että on helpompi neuvoa näin, mutta meillä tuo auttoi. Tosin kyseessä isompi lapsi ja käytiin tämän asian kanssa jo psykologilla. Hän neuvoi unohtamaan koko nukkumis jutun ja ottamaan rennosti vaikka kuinka pää hajoais. Lapsi ei kuulemma kuole siihen että ei nuku... ja kas kummaa... viikon verran suhtauduimme "välinpitämättömästi" nukkumiseen ja kas kummaa...kaikki alkoi sujumaan sen jälkeen...
Halaus täältä ja voimia jaksaa!

Hmh pitää kokeilla... Miehelle olen yrittänytkin selittää jotain tuollaista mutta ei ole suostunut. Haluaa että vauva nukkuu silloin kuin pitääkin... Tosin ymmärrän kyllä hänen kantansa, omaa aikaa on vain silloin kun pikkuinen nukkuu joten...

Ja mulle tuli kauheat paineet siitä kun en saanut lasta nukkumaan silloin kun olisi pitänyt.
Lapsi kuulema vaistoaa vanhempien paineet tässä asiassa... Vaikka menisikin jonkun aikaa että oikea rytmi löytyy...

Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Ja mulle tuli kauheat paineet siitä kun en saanut lasta nukkumaan silloin kun olisi pitänyt.
Lapsi kuulema vaistoaa vanhempien paineet tässä asiassa... Vaikka menisikin jonkun aikaa että oikea rytmi löytyy...

Juu toivottavasti tää tästä :) Minä nyt jotenkin kestän tämän vielä.. Olen raskaudesta asti nukkunut parin tunnin pätkissä ja herännyt vähän väliä+kärsinyt unettomuudesta... Joten alkaa oleen jo normaalia elämää, mies vaan ei kestä.

Onko sairaudet poissuljettu? On tuo 8tuntia unta vuorokaudessa aika vähän tuon ikäiselle.Oma parivuotiaani nukkuu vielä 10-11 tunnin yöunet ja 1-2 tunnin päikkärit.Yksilöitähän nuo lapset tietty ovat.mutta kyllä tuo aika vähältä kuulostaa.Ja ihan varmasti olette jo kaikki väsyneitä.Voimia teille!

Alkuperäinen kirjoittaja heidi:
Onko sairaudet poissuljettu? On tuo 8tuntia unta vuorokaudessa aika vähän tuon ikäiselle.Oma parivuotiaani nukkuu vielä 10-11 tunnin yöunet ja 1-2 tunnin päikkärit.Yksilöitähän nuo lapset tietty ovat.mutta kyllä tuo aika vähältä kuulostaa.Ja ihan varmasti olette jo kaikki väsyneitä.Voimia teille!

Allergiaa ei ole, hampaita kyllä tulee joten ehkäpä ne aiheuttaa, tosin en käsitä miten ne jatkuvasti päivästä toiseen voisivat olla syynä monen kuukauden ajan....... Mitään sairauksia ei pitäisi olla, ei ainakaan ole kukaan epäillyt että olisi.