Tuo uusi lapsiperheen keittokirja tms

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiglio75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tiglio75

Vieras

Onko kenelläkään kokemusta tuosta uudewsta lapsiperheen keittokirjasta, onko se hyvä?

Pitäisi kö äidin toivoa pukinkonttiin?

Olen aika avuton tuolla keittiön puolella ja usein ruoka on sitten sellaista, että ei kelpaa lapsille., vaikka kuinka perusruokaa yritän tehdä.

MOnesti olen netistä ohjeita tulostanut, mutta sitten on niitä tulostettuja lappuja joka paikassa ja ei niitä ikinä löydä, kun tarvii. Kirja pysyisi paremmin paikalla.

Vai onko mielestänne muita parempia lasten ruokakirjoja??

Niitä keittokirjojakin on niin paljon erilaisia, että on ehkä kannattavinta käydä ihan kirjakaupassa katsomassa valikoimaa. Yleensä ottaen sellaiset perusruokaohjeita sisältävät keittokirjat ovat varmasti hyödyllisin ostos ensimmäiseksi. Sitten kun on perehtynyt ruoanlaittoon enempi voi ostaa erikoiskeittokirjoja, jos ruoanlaitto vielä kiinnostaa.

Kannattaa ehkä miettiä onko kannattavampaa ostaa joku hyvä peruskeittokirja vai tuollainen lapsiperheen keittokirja. Joku hyvä peruskeittokirja olisi ehkä laajempi ja hyödyllisempi pidemmällä tähtäimellä, mutta nämä asiat on toki ihan kiinni siitä mitä haluaa keittokirjalta jne.

ehdotan tutustumista kirjaan "Kotiruokaa" Kaisa Isotalo, Raija Kuittinen ja Ragni Tennberg. Olen itse saanut tämän lahjaksi hyvältä keittotaitoiselta ystävältäni joka todella tietää etten ole mikään kokkien kokki. Tästä keittokirjasta löytyy todella hyvin melkeinpä minkä tahansa perusruuan tai -leivonnaisen ohje. On ollut todella hyvä ehkä jopa korvaamaton apu mun keittiössä. Kirjani on 56. painos joten ehkä sekin jo kertoo jotain suosiosta ! =)

Yhteistyössä