multa puuttuu tällä hetkellä 3 sanaa siitä. mitä sulla on?Alkuperäinen kirjoittaja H:Aakkos-ruutuun tartteisin lisää, siellä on paaaaljon tyhjää
Rooma ja M välinenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:mulla puuttuu kans sieltä? mitä kohtia tarvit?
suvi, noi kaksi muuta multakin puuttuuAlkuperäinen kirjoittaja mie :Juhla-ruudussa kesä-sanasta nelikirjaiminen sana???
??-ruudussa mysteeri-sanasta kaksikirjaiminen sana? ja samassa ruudussa arvoituksen ja arvuuttajan väliin 6-kirjaiminen sana?
grafiitti -> lyijykynä -> kynä -> kirjoitusAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla puuttuu 7 eli grafiitti 14, aakkonen 9 kirjainta, m -> kaikki, aakkonen 7 kirjainta ja j -> se = juttu
kiitos, nyt on kaksi ruutua täynnä.Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:suvi, noi kaksi muuta multakin puuttuuAlkuperäinen kirjoittaja mie :Juhla-ruudussa kesä-sanasta nelikirjaiminen sana???
??-ruudussa mysteeri-sanasta kaksikirjaiminen sana? ja samassa ruudussa arvoituksen ja arvuuttajan väliin 6-kirjaiminen sana?
Mulla uupuis neljä sanaa tuosta ruudusta:Alkuperäinen kirjoittaja jaana:multa puuttuu tällä hetkellä 3 sanaa siitä. mitä sulla on?Alkuperäinen kirjoittaja H:Aakkos-ruutuun tartteisin lisää, siellä on paaaaljon tyhjää