millipilli
saku koivu, mikko koivu -> koivuAlkuperäinen kirjoittaja Taa:kuinkas sinne pääsit?Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:ja jääkiekon alta aukes luonto
saku koivu, mikko koivu -> koivuAlkuperäinen kirjoittaja Taa:kuinkas sinne pääsit?Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:ja jääkiekon alta aukes luonto
kiitosAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:saku koivu, mikko koivu -> koivuAlkuperäinen kirjoittaja Taa:kuinkas sinne pääsit?Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:ja jääkiekon alta aukes luonto
mulla on siellä: puu, koivu, metsä ja kalaAlkuperäinen kirjoittaja Taa:ei oikein aukene nyt luonto mulle..
deep blue -> IBM -> big blueAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Miten tuosta shakista pääsee oikeen puoleiseen ruutuu?
lintu ja kasviAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:mulla on siellä: puu, koivu, metsä ja kalaAlkuperäinen kirjoittaja Taa:ei oikein aukene nyt luonto mulle..
kana ja munaAlkuperäinen kirjoittaja Taa:lintu ja kasviAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:mulla on siellä: puu, koivu, metsä ja kalaAlkuperäinen kirjoittaja Taa:ei oikein aukene nyt luonto mulle..
haikara, haikala, hai, tappajahaiAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:kana ja munaAlkuperäinen kirjoittaja Taa:lintu ja kasviAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:mulla on siellä: puu, koivu, metsä ja kalaAlkuperäinen kirjoittaja Taa:ei oikein aukene nyt luonto mulle..
löytyi! MyrkkymurattiAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:Mikäs mahtaa yhdistää batmanin ja kasvin?
jeyAlkuperäinen kirjoittaja Taa:löytyi! MyrkkymurattiAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:Mikäs mahtaa yhdistää batmanin ja kasvin?
Google on ihmeellinen kun laittaa sinne: kala arvoitusAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:Mikäs yhteys voi olla kalalla ja arvoituksella (10 + 8)
Jee, KIITOS :flower: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Google on ihmeellinen kun laittaa sinne: kala arvoitusAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:Mikäs yhteys voi olla kalalla ja arvoituksella (10 + 8)
mulla ei hyväksy vastausta,kirjotusvirhe tai sit taas oon hakoteillä...Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Jee, KIITOS :flower: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Google on ihmeellinen kun laittaa sinne: kala arvoitusAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:Mikäs yhteys voi olla kalalla ja arvoituksella (10 + 8)
einsteinin arvoitusAlkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:mulla ei hyväksy vastausta,kirjotusvirhe tai sit taas oon hakoteillä...Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Jee, KIITOS :flower: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Google on ihmeellinen kun laittaa sinne: kala arvoitusAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:Mikäs yhteys voi olla kalalla ja arvoituksella (10 + 8)
mä en hokase sitä' vihjettä mil sais sen auki siitä...Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:ja viikonlopun yläpuolelle avaruus
yleinen suhteellisuusteoria -> aika-avaruusAlkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:mä en hokase sitä' vihjettä mil sais sen auki siitä...Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:ja viikonlopun yläpuolelle avaruus
mihin toi yleinen suhteellisuusteoria laitetaan. ei mulla mee se mihinkään.Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:yleinen suhteellisuusteoria -> aika-avaruusAlkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:mä en hokase sitä' vihjettä mil sais sen auki siitä...Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:ja viikonlopun yläpuolelle avaruus
sinne einsteinin luoAlkuperäinen kirjoittaja Taa:mihin toi yleinen suhteellisuusteoria laitetaan. ei mulla mee se mihinkään.Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:yleinen suhteellisuusteoria -> aika-avaruusAlkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:mä en hokase sitä' vihjettä mil sais sen auki siitä...Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:ja viikonlopun yläpuolelle avaruus