Tuo oli tosi ihana jakso tuo Meidän häät!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gluteus maximus

Vieras
Mitä ihmettä tuossakin nyt oli? Ihana pari ja ihanat häät! Tuollaisissa juuri haluaisin olla vieraana. Rakastivat selkeästi toisiaan! Todella ihanat häät.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Näitkös miten ne haukuttiin täällä, aivan kamalaa. Suuri myötähäpeä tuli kyllä haukkujia kohtaan :ashamed:

Näin miten haukkuivat ja sitten menin katsomaan kyseisen jakson (koska en sitä aikaisemmin nähnyt ) Ihanan sympaattinen nuoripari ja ihanat häät ja mikä parasta sama kirkko kuin meidän omissa häissä :heart: :heart: Tippa tuli ihan silmään.

Minä ainakin pidin heidän häistä vaikka ikää oli vähän mutta en epäröis hetkeäkään itse jos tuo mies kosisi tänään. Ikää meillä 26 ja 18 minä tuo nuorempi mutta olen valani jo kaikessa hiljaisuudessa vannonu vaikka mies ei sitä tiedäkkään. <3

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
miksi pitää haukkua toisten häitä. pitäkää omat, niin ei tarvitse toisten häitä haukkua!

No sanopas se, sitä paitsi todennäköisesti jokainen meistä laittais itselle kymmenen vuoden päästä häistä erilaisen puvun ja kampauksen, kun ne ajat ja se mikä on muotia muuttuu koko ajan.

Kauniithan hääthän ne oli. Mitäs niissä muka oli haukkumista? Romanttista oli. Ainoa mikä ihmetytti, oli että sitkeästi vain aikoivat itse väsätä tarjottavat vaikka perheessä oli vatsatautia :x . Onneksi taisi joku appivanhemmista tulla hätiin, ettei nyt ihan kaikki saaneet samoja pöpöjä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
miksi pitää haukkua toisten häitä. pitäkää omat, niin ei tarvitse toisten häitä haukkua!

No sanopas se, sitä paitsi todennäköisesti jokainen meistä laittais itselle kymmenen vuoden päästä häistä erilaisen puvun ja kampauksen, kun ne ajat ja se mikä on muotia muuttuu koko ajan.

meidän häistä on 4v ja nyt jo olen sitä mieltä, että kampaus oli aivan väärä ja kaikki olisin tehnyt toisin! Puku olisi pysynyt samana.