K
kokkikolmonen
Vieras
Siis Nigella Lawsonin kokkausohjelma on huippuhyvä!Oon nyt muutamana aamuna katsellut sitä,se on mukavan rento ja ihania ohjeita sisältää.Onko kellään hänen kirjaansa ja onko hyvä,entä selkeä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se on just sen näköinen ja vartaloinen kuin mä haluaisin olla.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se on just sen näköinen ja vartaloinen kuin mä haluaisin olla.
Jossain noin 6-7 vuotta vanhassa ohjelmassa oli niin kalpea ja hoikka, oikein aran näköinen, ei uskoisi samaksi reheväksi flirttaajaksi. Taisi olla rankka vaihe elämässä silloin.
Näin minäkin muistelen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sen mies kuoli kurkkusyöpään vuonna 2001.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Näin minäkin muistelen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sen mies kuoli kurkkusyöpään vuonna 2001.
Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Mie aina luulin,onko hän eronnu,onko mies aina töissä tms,kun lapsia näytetään,muttei miestä,mut nythän tuo selvis :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja pinkeärouva:Mulla on se kirja, jossa on juuri niitä ohjeita, joita toteuttaa tuossa nyt telsusta tulevassa ohjelmassa. Täytyy sanoa että eivät ole oikein toimivia ohjeita. Tosi houkuttelevia kylläkin, ja monia on tullut kokeiltua, mutta kaikkia ohjeita on joutunut tosi paljon tuunaamaan, että on tullut hyvää... sekin suklaakakku, jota teki eilen, oli oikeasti aika surkeaa. Ei ollut suklaan makua paljoakaan sen enempää kakussa kuin kuorrutuksessakaan. En taatusti tee toiste. Mutta silti luen sitä kirjaa tosi usein, se on jotenkin tosi mukava ja innostava! Nigella on ihana :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja öttismönkiäinen:Mua rassaa ruuanlaitto-ohjelmissa se että hiukset hulmuaa vapaana ja sormuksia käsissä eikä essusta tietoakaan.( En tiedä miten tällä kokkerskalla on..) Tai se että nuollaan sormista maistiaisia ja jatketaan sit kokkausta/leipomista