V
vieras
Vieras
Hänellä oli eilisestä asti tiedossa että lähtee vaunujen kanssa hoitamaan asioita, itse ehdotti. Ja silti taas kävi kuten aina. Minä puin vauvan, ei siinä mitään, sitten kirjoitin hänelle laput valmiiksi, pistin kirjekuoriin, laitoin vauvan vaunuihin ja tarpeelliset jutut mukaan samalla kun hän yrittää tehdä kahta asiaa yhtä aikaa joissa ei ole järjen hiventäkään ja sanoo ettei kaipaa apuani. En sitten auttanut. Sitten hän karjuu että minun olisi pitänyt auttaa ja miksi istun vain koneellani että enkö nää että heillä on 5min aikaa ehtiä bussiin.
Kaikki taas sen takia että hän ei tajua että jos bussi lähtee 13.20 valmiina PITÄÄ olla 13.10 eikä 13.17. No oma on mokansa mutta pistää vituttaan että hän aina jättää kaiken viime tippaan ja sitten karjuu minulle sekä vauvalle!!!
Muutenkin alkaa korpeen tämä että minä maksan laskut, täytän hakemukset, teen muuttoilmoitukset jne jne jne. Helvetti kun ei aikuinen ihminen osaa itse hoitaa asioita kunnolla tai edes YRITTÄÄ olla ajoissa!!!
huh helpotti, kiitos.
Kaikki taas sen takia että hän ei tajua että jos bussi lähtee 13.20 valmiina PITÄÄ olla 13.10 eikä 13.17. No oma on mokansa mutta pistää vituttaan että hän aina jättää kaiken viime tippaan ja sitten karjuu minulle sekä vauvalle!!!
Muutenkin alkaa korpeen tämä että minä maksan laskut, täytän hakemukset, teen muuttoilmoitukset jne jne jne. Helvetti kun ei aikuinen ihminen osaa itse hoitaa asioita kunnolla tai edes YRITTÄÄ olla ajoissa!!!
huh helpotti, kiitos.