Tuo mies kyllä jaksaa nolata meidät toistuvasti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja argh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

argh

Vieras
Raxiin mentiin syömään, niin ukko sanoo kovalla äänellä jonossa, että sano lasten olevan alle 5-vuotiaita!!! Ovat siis 3 ja 5-vuotiaat.......

Tulee näitä verisuonet katkeaa päästä ajatuksia.....

Alkuperäinen kirjoittaja doh:
mäkin huijasin bussikuskeja niin kauan ku kehtasin =) no opiskelia kun olin ja lapsen kanssa piti mummuloida aina väliin. eipä se niiltä ole pois

OpiskeliJa. Olisi kannattanut opiskella vähän paremmin, että osaisit kirjoittaa äidinkieltäsi. Lauseen alussa muuten käytetään isoa alkukirjainta.

Alkuperäinen kirjoittaja Mii Myy:
mäkin huijasin bussikuskeja niin kauan ku kehtasin =) no opiskelia kun olin ja lapsen kanssa piti mummuloida aina väliin. eipä se niiltä ole pois

OpiskeliJa. Olisi kannattanut opiskella vähän paremmin, että osaisit kirjoittaa äidinkieltäsi. Lauseen alussa muuten käytetään isoa alkukirjainta.

Meinasin kirjoittaa ihan samaa :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Mii Myy:

Kun kirjoittaa täällä palstalla ei välttämättä viitsi laittaa isoja alkukirjaimia.

Yhteistyössä