Tuo Karalahti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HÖH
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HÖH

Vieras
Puuhannut kaikenmoista.
Jollen väärin muista, on perheellinen mies?
Ei varmaan oo perhe ollut tietoinen, miehen touhusta.
Mahtaa olla raskasta sille vaimolle...
Omat murheet tuntuu niin pieniltä

Tiedätkö, minä olen samaa miettinyt. Voiko nainen olla näkemättä moista. Juu, mä lähden vähän Bandidoksien kerhotiloihin yöksi vetää kok(l)aa ja kaljaa. Silmä vähän seisoo kun kotiin tuun, mutta mitäs vielä. Soitetaan Ollille (se on tarpeeksi hönö) niin saadaan kuitenkin siltä rahaa. Muut ei anna kun ne tietää etten kuitenkaan maksa - siis kärkjistettynä -

Miehellä 20 000 kuukausitulot ja perhe.
Silti pitää vaimolta lainata rahaa bilettämiseen. Ei voi ymmärtää...
Miksi hoitoon hakeutuminen on niin vaikeaa ja kaikki muut on syyllisiä.

Antakaa mulle noi rahat, perhe pääsisi kerrankin lomalle muaalekkin kuin mummolaan (vaikka mukavaahan sielläkin on)

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Eikös sillä ole yksi tyttö... Sääliks käy vaimoa ja tytärtä. Varmaan raskasta, kun perheen asioita repostellaan julkisuudessa ja mies on tuollainen p*ska!

Oli yksi tyttö,ja jos oikein muistan on nyt 8v.

Mun mielestä ukon on turha itkeä kun on paskat housuissa. Pahoillani olen toki perheensä puolesta mutta Jere on kyllä itse omat sorkunsa aiheuttanut....ja aivan varmasti tiennyt että huumeiden kanssa touhuaminen on rikollista. Esimerkillinen urheilija, my ass.....

Otampa tähän keskusteluun uuden näkökulman mukaan jota olen miettinyt näiden "esimerkillisten urheilijoiden" kohdalla. En nimittäin ymmärrä lainkaa sitä, että kansa odottaa urheilijoiden olevan jotain esimerkillisiä ihmisiä ja yhdistää heihin jonkun järkevän ihmisen statuksen. Miten ihmeessä se tekee ihmisestä jotenkin erinlaisen muihin nähden jos osaa lyödä kumikiekkoa verkkoon luikkarit jalassa tai suksia lujaa talvisin metikössä. Tietenkin idolin asemassa olevalta ihmiseltä jollain tasolla olisi odotettava nuhteetonta käyttäytymistä, mutta urheilijoihin liitettävät odotukset kyllä ylittävät nämä reilusti.

Itse monta urheilijaa lajin ulkopuolella tavanneena voin kertoa, että ei niistä kukaan ole sen kummempi kuin normaali tallaaja ja monet vielä kaiken lisäksi varustettu kummallisella minä kaikkivaltias mentaliteetillä.

Oma näkökulmani moniin urheilijoihin on täysin käänteinen. Jos joku jaksaa vuodesta toiseen koko terveenä olo aikansa ja sen ennenaikaisen päättymisen uhallakin suksia jossain metikössä tai pyöriä kaukalossa ei vakuuta millään tavalla minua odottamaan yhtään mitään järjellistä siellä sähläävältä. Ainoa kunnioitettava asia on kurinalaisuus harjoittelussa josta moni pitää esimerkillisesti kiinni, mutta sekin saattanee johtua siitä, että mihinkään muuhun ei sitten rahkeet riittäisi jos joutuisi elinkeinoaan muuttamaan.

Onhan se hieman harmillinen juttu... Mutta sitten ku ajattelee että sillä kävi vain paska nakki ku jäi kiinni, ku miettii että kuinka moni muu tunnettu urheilija/julkkis käyttäytyy vastaavalla tavalla...?! Ne kaikki kun tulis julki niin vois monen suu loksahtaa...

Yhteistyössä