Tuo Elloksen tilihän on ihan p*rseestä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla aika isolla summalla siellä ostoksia ja olen maksanut sitä summaa, mikä siinä on automaattisesti se pienin hyväksyttävä erä.. En ole pahemmin asiaa ajatellut, mutta nyt aloin miettiä, että miten tuntuu, ettei se "laina" tunnu paljoa lyhenevän.. Tarkastelin sitten lappuja, lyhennys kuukausittain 21 ? ja korkoa oli nyt 10 ?!!! Eli korot puolet siitä mitä olen maksanut kuukausittain ja kyllä tuo korko näkyy olevan muinakin kuukausina mennyt.. Nyt päätin maksaa koko tilin pois ja jatkossa tilata vain postiennakolla.. ihan perseestä tuommonen...

Huomasin joku kuukausi sitten saman... maksoin maksoin maksoin, ja tuntui ettei summa siitä pienentynyt mihinkään. Otin sitten ja maksoin kerralla useamman satasen velan pois ja ah, kyllä tuli paaaljon kevyempi olo. En enää Elloksen tiliasiakkaaksi rupea.

eipä ne varmaan kannatakaan. Itse tilailen laskulla, sen vuoksi, että jos palautan jotain, niin ei tarvi rahojen kanssa sählätä. Aina kuitenkin laskun eräpäivänä maksan se koko ostosumman pois.

Musta se tili on OK, mutta kun en maksakaan minimiä vaan niin paljon kuin mahdollista. Ei mulla montaa euroa ole korkoa tullut... tosin enpä monilla sadoilla tilaakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
eipä ne varmaan kannatakaan. Itse tilailen laskulla, sen vuoksi, että jos palautan jotain, niin ei tarvi rahojen kanssa sählätä. Aina kuitenkin laskun eräpäivänä maksan se koko ostosumman pois.

Mitäs muka pitäisi sählätä jos tiliasiakkaana haluaa palauttaa? Ei mulla ole mitään ongelmia ollut palautuksen kanssa vaikka tiliasiakas olen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla aika isolla summalla siellä ostoksia ja olen maksanut sitä summaa, mikä siinä on automaattisesti se pienin hyväksyttävä erä.. En ole pahemmin asiaa ajatellut, mutta nyt aloin miettiä, että miten tuntuu, ettei se "laina" tunnu paljoa lyhenevän.. Tarkastelin sitten lappuja, lyhennys kuukausittain 21 ? ja korkoa oli nyt 10 ?!!! Eli korot puolet siitä mitä olen maksanut kuukausittain ja kyllä tuo korko näkyy olevan muinakin kuukausina mennyt.. Nyt päätin maksaa koko tilin pois ja jatkossa tilata vain postiennakolla.. ihan perseestä tuommonen...

Korko on koko velkasummasta.
Eihän noita koskaan kannata pienintä erää maksaa vaan mahdollisimman iso erä ellei kokonaan.

Yhteistyössä