Yle-Teemalta tuli erittäin kiinnostava ja hyvä ohjelma naisen klitoriksesta. Minä tunnen hyvin oman anatomiani ja kehoni toiminnan, mutta tässä ohjelmassa tuli kyllä ihan uutta tietoakin.
Joku asiantuntija kertoi, että naisten klitoriksien koot vaihtelevat vielä enemmän kuin mitä miesten penisten koot. Naisen klitoriksesta lähtee myös paisuvainen, josta tuntoherkkyys säteilee naisen koko sukupuolielinten alueelle, joka tietenkin lisää naisen nautintoa ja näin mahdollistaa naisen orgasmin saannin. Kaiikkihan tietävät miesten paisuvaisten toiminnan.
Naisilla on myös G-piste, jonka avulla jotkut naiset jopa ejakuloivat hyvinkin voimakkaasti, kun heidän G-pistettään ärsytetään. Ohjelmaassa oli yksi nainen, joka näytti ohjelmassa, että ku hän vain painaa sormillaan omaa G-pistettään, niin heti erittyy mukillinen nestettä. Mutta ehkä
tämä nappia painamalla tapahtunut ejakulointi oli harjaantumisen tulosta.
Vertailin vuoksi kerron esimerkin eläinmaailman puolelta: Uros-sialta erittyy aktin aikana yhden olut-tuopillisen verran siemennestettä ja sian orgasmi kestää yhteen menoon puolisen tuntia ja uros-sialla voi olla ihan lasittunut katse silmissään, hänen oleessan keskittynyt aktiinnsa. Uros sika myös hyrisee naaras-sialle, ennen ryhtymistään tositoimiin, joten mikään tunteeton kaveri sika ei ole. Tuotanto eläimet, jotka saavat lisääntyä luonnollisesti, ovat kaikkein onnellisimpia eläimiä.
Minä itse aloin harrastamaan itsetyydytystä joskus kaksikymppisenä, sillä omaa klitorista hyväilemällä saa erittäin nopeasti orgasmin ja hyvän olon tunteen, mihin minulla ja jokaisella naisella on oikeus. Mielestäni ihan kaikkien naisten kannattaisi harrastaa itsetyydytystä, sillä siitä on hyötyä ja iloa sekä sinkku seksissä sekä myöskin parisuhdeseksissä.