Tuntuuko kenestäkään muusta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
siltä että höpisee mitä sattuu ja/tai tulee väärinymmärretyksi koko ajan??
Vai oonko se vaan mie :ashamed:

Minnekään voi ainakaan kirjoittaa mitään, kun kukaan ei ymmärrä mitä yrittää sanoa :/ Ja joskus saattaa kesken lauseenkin tulla semmoinen ajatusjumi, joutuu uudelleen miettimään mitä olikaan sanomassa. Sitten on ihan tämmöinen olo :xmas: |O :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:

Kirjottaminen vielä sujuu.. (heh heh.. johan se on nähty joo), mutta äänellä puhuminen, voi helvetti. :xmas:

Ja mitä enemmän yrittää keskittyä siihen mitä on sanomassa,sitä varmemmin se menee ihan päin sitä itteensä.

Ja joskus saattaa kesken lauseenkin tulla semmoinen ajatusjumi, joutuu uudelleen miettimään mitä olikaan sanomassa. Sitten on ihan tämmöinen olo :xmas: |O :ashamed:
Mulle käy näin usein ja toinen huono puoleni on et selitän niin tohkeissani jotain et se juttu lähtee rönsyilemään sillee et joudun hetken päästä miettimään et mitä alunperin olin kertomassa.
Mut osittain vetoan näissä äitipäähän... mieskin ruvennu ymmärtämään mua paremmin kun vetoo siihen et äiti on vähän väsy. :D Tänään mm. oli poika (pian 3v) mun sylissä ja kun nousin pöydästä niin olin ajatuksissani laittamassa poikaa sitteriin mikä oli vieressä kun tyttö oli siin hetki sitten ollut... poika katto ihmeissään ja mies repes ihan totaalisesti.

Ja mitä enemmän yrittää keskittyä siihen mitä on sanomassa,sitä varmemmin se menee ihan päin sitä itteensä.

Kyllä. :headwall:
On sitä itsensä niin tyhmän kuuloseksi saanu tehtyä, ettei ole tosikaan.
Parempi yleensä kun pitää suunsa kokonaan kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:

Kyllä. :laugh:
On sitä itsensä niin tyhmän kuuloseksi saanu tehtyä, ettei ole tosikaan.
Parempi yleensä kun pitää suunsa kokonaan kiinni.

Kyl.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ansu-78:
Mulle käy näin usein ja toinen huono puoleni on et selitän niin tohkeissani jotain et se juttu lähtee rönsyilemään sillee et joudun hetken päästä miettimään et mitä alunperin olin kertomassa.
Mut osittain vetoan näissä äitipäähän... mieskin ruvennu ymmärtämään mua paremmin kun vetoo siihen et äiti on vähän väsy. :D Tänään mm. oli poika (pian 3v) mun sylissä ja kun nousin pöydästä niin olin ajatuksissani laittamassa poikaa sitteriin mikä oli vieressä kun tyttö oli siin hetki sitten ollut... poika katto ihmeissään ja mies repes ihan totaalisesti.

Kuulostaa tuokin tutulle..

Mulle käy monesti niin, että selitän kauheesti jotain asiaa josta olen innostunut, ja jälkeenpäin huomaan että siinä ei ollu varmaa mitään tolkkua. Ajatus on ollut sanoja nopeempi ja olen jättänyt jotain kertomatta ja toisaalta ehtinyt jo sivupoluillekin asiassa.
Näin tapahtuu myös silloin kun olen hämilläni.

Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:
Mulle käy monesti niin, että selitän kauheesti jotain asiaa josta olen innostunut, ja jälkeenpäin huomaan että siinä ei ollu varmaa mitään tolkkua. Ajatus on ollut sanoja nopeempi ja olen jättänyt jotain kertomatta ja toisaalta ehtinyt jo sivupoluillekin asiassa.
Näin tapahtuu myös silloin kun olen hämilläni.

Joo,mie oon kans huomannut. Joskus kun ajellaan jonnekin, aattelen joutessani kaikkea mahdollista ja sitten jossain välissä heitän sieltä "ajatusjonosta" jonkun jutun/kysymyksen miehelle, joka on ihan pihalla, että miten se tommoista keksii ees kysyä--siis jotain ihan paikkaan ja aikaan kuulumatonta. Mutta kun se ajatus on juossu jo kauas.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Saakos muut vesimiehet toisinaan kikattelukohtauksia? Varsinkin asioista jotka ei toisista ole kovin kummoisia naurunaiheita.

Välillä huomaan kyl nauravani jollekin mikä ei toisista oo hauska.Tosin joku asia,joka muista on hauska, voi mielestäni olla typerä. Mies on joskus sanonut ettei miulla oo huumorintajua kun en naura kaikelle "huumorille" mille se.

Saakos muut vesimiehet toisinaan kikattelukohtauksia? Varsinkin asioista jotka ei toisista ole kovin kummoisia naurunaiheita.

Aika usein.

Mä oon yrittänyt opetella, ettei pidä käkättää puolta tuntia sen vuoksi, että joku on esimerkiksi sanonut sanan "pippeli".

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:

Aika usein.

Mä oon yrittänyt opetella, ettei pidä käkättää puolta tuntia sen vuoksi, että joku on esimerkiksi sanonut sanan "pippeli".

No just tommosta :D Vessahuumori on toinen.

Mikäs päivä te vesmiehet ootte syntyneet?

Minä 11.2

No en kerro! =) Joku voisi vielä keksiä alkaa selvittää henkilöllisyyttä (riittävän monia pikku yksityiskohtia ensin pengottuaan).

Juu koko ajan. :ashamed: Mulla on aina kauheesti sanottavaa mut en osaa kirjoittaa sitä selvästi ja yleensä lopputulos on joku miljoonan sanan viesti jota kukaan ei jaksa lukea ja vaikka jaksaiskin niin kukaan ei tajunnut siitä mitään ja lauseetkin tuppaa olemaan ihan kamalan pitkiä, pitäs varmaan opetella käyttämään välimerkkejä! :saint:
Sit vielä vaikeuttaa asiaa että kun asuin muutaman vuoden Englannissa ja vaikka siitä on jo monta vuotta aikaa niin silti välillä en osaa puhuu suomee vaan pelkästään englannin kieliset sanat tulee mieleen, esim. eilenkin piti miljoona vuotta miettiä että miten sanotaan "kauha" suomeks. :headwall:
Sit mulla on vielä niin typerä ja outo huumorintaju että ihmiset ei aina tajuu sitä, jotkut luulee et mä v*ttuilen ja jotkut varmaan et oon karannut jostain hourulasta... :laugh:

Yhteistyössä