Tuntuu niin pahalta....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiitos

Vieras
lapset jäikin pvkodista lomalle jo ny vaikka piti olla vielä 2 vkoa hoidossa. Eihän niitä kukaan hoitoon kaipaa, meitä ei kaipaa kukaan eikä kukaan huomaisi pitkään aikaan vaikka kadottaisiin. En tiedä miten nyt jaksan lasten kanssa elokuun alkuun ja keksin tekemistä..... Älkää ymmärtäkö väärin, lapset mulle niin rakkaita että ihan pahaa tekee. Nyt on vaan huonompi ajanjakso menossa ja kaikki itkettää. pvkotiin meno ollut jo pidemmän aikaa yhtä taistelua pienemmän kanssa joten nyt ollaan sit kotona. Oma jaksaminen hyvin vilkkaiden lasten kanssa on usein raskasta....varmasti olen ainoa jolla näin vaikeaa

Onko sulla jokin masennus?

Toivotaan että kesänne menee hyvin ja keksitte tekemistä ja sinäkin piristyt...

Tee niinkuin minä että joka päivälle suunnittelet jonkun "tekemisen", vaikka maanantaina leikkipuisto tms-päivä, tiistaina lautapelipäivä, keskiviikkona vesivärimaalauspäivä, torstaina uimis/vesileikkipäivä, jne jne, Niitä voi keksiä vaikka ja mitä mieleen tulee!

kiitos kummallekkin. Varmasti olen pahastikkin masentunut, itsetuhoisia ajatuksia hyvinkin usein. tunnen olevani huono äiti ja riittämätön. en pysty nukkumaan ilman lääkkeitä ja nälkäkään ei ole juuri koskaan. Usein ajatellut kun meitä ei olisi niin yhteiskunnalta säästyis rahaa, pvkoti paikat vapautuisi kivoille lapsille ja niin pois päin. Näillä korteilla on nyt mentävä jotka on saanut. Jos jaksais lähteä nyt aamupäivällä retkelle lasten kanssa ja ottaa eväät mukaan. Jospa se tästä kun päivä valkenee ja jos vaikka pystyis leipäpalan syömään...Mukavaa päivää teille

Onhan sulla hoitokontakti olemassa? Siis muukin kontakti kuin lääkäri, joka vain uusii lääkkeet? Tarvitset keskusteluapua ja olisiko hyvä tarkistaa lääkitystäkin? Nykyinen lääkitys ei ehkä auta tarpeeksi hyvin... Ota yhteyttä neuvolaan, tai jos sinulla on jo hoitokontakti, niin sinne ja kerro tämän hetkinen tilanne ja olosi. Sinun tarvitsee hoitaa itseäsi, että jaksat hoitaa lapsiasi.

Yhteistyössä