Tuntipalkka hesburgerissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Normisti lisät tulee. Olin ns.koeajalla sen neljä kk, jonka jälkeen sain vakituisen paikan. Kuitenkin kun kysyin pomolta palkasta, tuli vastaus et nousee vast kun oon vuoden ollu töissä...

lisät päälle peruspalkkaan joo. Eiköhän työkokemuksesta ole paljon apua. Ja muutenkin pikaruokaravintoloissa työntekijöiden vaihtuvuus suurta, niin koko ajan haetaan uusia työntekijöitä.

Näin on... kaiken huipuks, työntekijöitä on niin vähän et saat juosta henkes edestä, niin kauan et taju lähtee! Kun on kerran juoksun aloittanu, sitä ei voi lopettaa koska muuten alkaa huippaa!
Normaali viikoilla, eli off season, ollaan töissä YKSIN!!

Missä hesessä harjoittelijapalkka nousee normipalkkaan vasta vuoden päästä? Kannattais lukea maran tessii, harjoitteluaika on 6 kk ennen ollut 320 tuntia. Riippuu työnantajasta et mitä noudattaa, ei se kyllä vuotta ole!

käy pamin sivuilla. siellä on varmaan ladattavassa muodossa. Työajat riippuu ihan, missä hesessä on töissä, et koska ne on auki. Kannattaa kysellä niistä vuoroista!

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
käy pamin sivuilla. siellä on varmaan ladattavassa muodossa. Työajat riippuu ihan, missä hesessä on töissä, et koska ne on auki. Kannattaa kysellä niistä vuoroista!

Tämä mihin hakisin on auki 24 tuntia, eli koko ajan :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
En voi paikkaa kertoo mis on harjottelijan palkka vuoden...

Niin ku ei sellasta paikkaa voi olla! Jos sellanen mukamas jossai on niin siitä pitäisi liittoon ilmoittaa.

Tasan on sellainen paikka, koska olen siellä töissä! Ja kirosin just sitä kun kuvittelin palkkani nousevan kun koeaika meni!

Yhteistyössä