Tuntemattomana nyt..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eri kaupungeilla on eri tulorajat joita näytetään. En muista tarkalleen mutta olisikohan esim. Turusta listattu ne joiden tulot ovat väh. 30 000? ja siitä ylöspäin. Muutenhan tuo lehti olisi tolkuttoman paksu.

Ei ku nyt ei oo mun uteliaisuudesta kyse vaan muiden :) lapset sai vakuutusrahoja isänsä kuoleman jälkeen, kuin myös minä.. enkä välttämättä haluaisi niitä ihan kaikkien nähtäville..siks kysyn:)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei ku nyt ei oo mun uteliaisuudesta kyse vaan muiden :) lapset sai vakuutusrahoja isänsä kuoleman jälkeen, kuin myös minä.. enkä välttämättä haluaisi niitä ihan kaikkien nähtäville..siks kysyn:)
Näin arvelinkin, siksi kysyin. Minusta toisten tulot saisi mieluummin olla näkemättä. Vaikeata uskoa, että sillä olisi merkittäviä yhteiskunnallisia hyötyvaikutuksia. Vaikka myönnän, että uteliaisuuttaan onkin kiva lukea kaupungin silmäätekevien tuloja :).

ap:

Näin arvelinkin, siksi kysyin. Minusta toisten tulot saisi mieluummin olla näkemättä. Vaikeata uskoa, että sillä olisi merkittäviä yhteiskunnallisia hyötyvaikutuksia. Vaikka myönnän, että uteliaisuuttaan onkin kiva lukea kaupungin silmäätekevien tuloja :).

Ja että saako noiden tiedot julkasta ilman mun lupaa, olen huoltaja/ edunvalvoja/ tietysti äiti, ku ovat alaikäisiä..ja julkastaanko ku on tollasista "tuloista" kyse, ei ns. työtuloista?

12 000e näytti olevan verokalenterissa raja. Vaikea sanoa liittyykö se poikiesi tuloihin vai ei. Mitään lupia alaikäisten tulojen ilmoittamiseen ei varmaan tarvita, js tiedot muuten vaan "kuuluvat" verokalenteriin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
12 000e näytti olevan verokalenterissa raja. Vaikea sanoa liittyykö se poikiesi tuloihin vai ei. Mitään lupia alaikäisten tulojen ilmoittamiseen ei varmaan tarvita, js tiedot muuten vaan "kuuluvat" verokalenteriin.

Kiitos tiedoista nyt ihan kaikille :) mä koitan jostain ottaa selville, että kuinka ja mitenkä noi menee... ja että "vieras" lapsukaise on kaikki tyttöjä mut kiitti kuitenki :)