tunteeton mies... eroko??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuu

Vieras
mulla tunne et mies ajattelee vaan itseensä. koitin miettiä koska se olis ajatellu vaan mua mut eipä tule mieleen. eilenkin lähti pelaaaan vaikka olin kipeenä, siinäpä olin vilkkaan pojan kans... keväälläkin lähti mun olkapää leikkauksen jälkeen viikoks pohjoseen. leikkauksen jälkeen jouduin tekemään kotityöt niinkuin ennenkin, ei mies saanu etes pyykkiä narulle vaikka pyysin.

ennen leikki ja touhus pojan kans mut nykyään ei sitäkään, jos ei erikseen käske. pojalle suuttuu ihan turhista asioisoista. siitä miehelle jo motkotin, mut ei se sitä muista kovin pitkään. aina saa olla sanomassa. poika ei ole siis miehen oma.

eroko ainut ratkasu?? miehen kans olen koittanu puhua, mut mies joko juoksee karkuun tai sitten puhun yksinäni, miehellä ei ole muka asiaa. sanoo et saan mä puhua hän vastaa jos keksii sanottavaa....

Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:
mä kyllä epäilisin jo toista naista tai jotain muuta elämää järisyttävää jos käytös on lyhyessä ajassa muuttunut paljon.

oon kysyny onko sillä toinen, on kieltäny asian. kyllä sille seksi kelpaa, mut itellä tunne et muuhun en sitten kelpaakkaan....

Miehesi taitaa olla jostain syystä stressaantunut tai sen mieltä voi painaa joku asia. Meillä mies käyttäytyy juuri noin kun on kova stressi. Kyllä saa kauan urkkia ennen kun puhuu asioistaan.. Mutta, puhuminen kannattaa. Kyllä miehetkin voivat kehittyä siinä lajissa! Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miehesi taitaa olla jostain syystä stressaantunut tai sen mieltä voi painaa joku asia. Meillä mies käyttäytyy juuri noin kun on kova stressi. Kyllä saa kauan urkkia ennen kun puhuu asioistaan.. Mutta, puhuminen kannattaa. Kyllä miehetkin voivat kehittyä siinä lajissa! Tsemppiä!

oon yrittäny, kyllästymiseen asti.....

tottakai se mies toisen naisen kieltää. meillä auttoi suhteeseen tosi hyvin se että varasin ajan perheneuvolaan ja siellä juttelimme muuten emme pystyneet juttelemaan kunnolla, mutta siellä oli vähän niinku pakko, mutta helppo koska toiset ohjasivat keskustelua!! ero oli jo tulossa mutta muutama kerta perheneuvolassa auttoi ja nyt menee paremmin..saatiin purettua ne asiat..

Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Mä en enää kuluttais aikaa tollasen miehen kans.....nim. yhden idiootin taakse jättänyt. :D

joo, taakseni oon jättäny yhen alkoholistin ja yhen psykopaatin. en vaan tiiä jaksanko alottaa taas kaiken alusta....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
joo, taakseni oon jättäny yhen alkoholistin ja yhen psykopaatin. en vaan tiiä jaksanko alottaa taas kaiken alusta....

Sinuna kyllä pohtisin tuota omaa kommenttiasi hetken aikaa, kertoo nimittäin aika paljon sinusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Isä:

Sinuna kyllä pohtisin tuota omaa kommenttiasi hetken aikaa, kertoo nimittäin aika paljon sinusta.

niinkun mitä..... ai et rakastun renttuihin.....

Jep, taitaa olla kolmas sellainen nyt kierrossa.

Jep, taitaa olla kolmas sellainen nyt kierrossa.

Joillain ihmisillä on sellanen magneetti, joka vetää vain renttuja. Mutta kannattaa olla mieluummin vaikka yksin, jos tosiaan vaan idiootteja vastaan kävelee. ap:lle :hug:

Yhteistyössä