Tunteeko joku kauniin ja hyväkroppaisen naisen, joka ei olisi itserakas?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Minä en tunne ainuttakaan, kaikki ovat enemmän tai vähemmän itseään täynnä. Yhdellä on tapana mollata omaa ulkonäköään, että muut kehuisivat. Minusta todella säälittävää.

Itse olen ihan tavallisen näköinen, en kaunis enkä ruma, mutten edes haluaisi olla hyvännäköinen, sen verran paljon tuntuu monella kauniilla naisella olevan pissiä päässä...

Tunnen. Yksi heistä saattaa vaikuttaa ihan kamalalta itsekeskeiseltä ihmiseltä, mutta ei vain ole avoin eikä tykkää että esim. baarissa kukaan lähestyy. On siis sulkeutunut mutta ei todellakaan itserakas. Tietää kyllä olevansa todella, todella kaunis.

Juu, tunnen kyllä useitakin :)

Ystäväpiiriini kuuluu myös sellaisia naisia, jotka eivät ehkä ole suuren yleisön mielestä kauniita, mutta omaavat rautaisen itsetunnon. Se tekee heistä todella viehättäviä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En tunne minäkään. Siis tarkoitan oikeasti hyväkroppaisia. Ei riitä, että on vaan hoikka. ei hoikilla aina ole hyvä kroppa.

Se on ihan makuasia, mikä on hyvä kroppa. Mun mielestä hyvä kroppa on iso peffa, hoikka vyötärö ja normaalinkokoiset tai pienet rinnat.

Minä tunnen kanssa, nimittäin itseni ja monia ystäviäni. ;) Mutta tiedän myös noita mainitsemiasi itserakkaita ja itsekeskeisiä ihmisiä, jotka leijuvat jossain omassa maailmassaan. Harmi vaan, mielestäni kauniskin ihminen muuttuu rumaksi jos luonne tökkii pahasti tuohon suuntaan.

Yhteistyössä