Tunnustetaanpa välillä ihan omia puutteita ja heikkouksia toisen ketjun vastapainoksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tämmönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
olen melkein valmis kokki, ja lapset on vauvana syöneet purkkiruokia-enää mun luonne ei anna periksi ostaa mitään valmisruokia, huoh. (laskentaanko purkkihernekeitto :D )
olen masentunut, en halua naimisiin tai niin montaa lasta kuin mies haluaisi. en ulkoile myöskään, muistan kaiken pahan mitä mulle on sanottu, loukkaannun sadasosasekunnissa ja kaivelen aina vanhoja asioita...

Vihaan siivoamista, kaikkia kotitöitä. Olen laiska ja saamaton.
Röökin vetämisen lopetin vasta kun odotin toista lasta.
En piittaa ihmisistä, eikä mua oikeastaan kiinnosta juur mikään.
Olen huonossa kunnossa mutten jaksa tehdä asialle mitään ja kohta on liian myöhäistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Olen herkkänahkainen ja pitkävihainen, haudon kostoa. Vaivoin saan hillittyä tätä puolta itsessäni.

niin muuten minäkin. jos joku tekee väärin niin en unohda sitä ikinä. mutta sit jos mun mokia otetaan esille niin menee hermot ja pahasti. :snotty: :ashamed:

Mä oon yriottänyt päästä tosta eroon. Noi tunteet tulee yhä, mutta olen enemmän jättänyt toimimatta niiden mukaan.

Olen herkkänahkainen ja pitkävihainen, haudon kostoa. Vaivoin saan hillittyä tätä puolta itsessäni.

niin muuten minäkin. jos joku tekee väärin niin en unohda sitä ikinä. mutta sit jos mun mokia otetaan esille niin menee hermot ja pahasti. :snotty: :ashamed:

Mä oon yriottänyt päästä tosta eroon. Noi tunteet tulee yhä, mutta olen enemmän jättänyt toimimatta niiden mukaan.

Samoin. Ja vittumaisin piirre minussa on se, että jokin mitätön poikkipuolinen sana tai "aiheeton" arvostelu jossain pikkuasiassa saattaa vaivata ja kaivella vaikka kuinka kauan, ennenkuin olen selviytynyt "voittajaksi".

Alkuperäinen kirjoittaja Lex:

Samoin. Ja vittumaisin piirre minussa on se, että jokin mitätön poikkipuolinen sana tai "aiheeton" arvostelu jossain pikkuasiassa saattaa vaivata ja kaivella vaikka kuinka kauan, ennenkuin olen selviytynyt "voittajaksi".

Olen huomannut, että kaunan kantaminen aiheuttaa yleensä jossain vaiheessa kohtuutonta ylireagointia. Joskus se kauna ei suoraan edes liity jonkin sanomisiin, vaan siihen, miten itse tulkitsee niitä sanomisia oman kokemuspohjansa valossa. Olen rajoittanut sitä koston miettimistäkin, vaikka niitä ikäviä tunteita tulee.

Ennen mulla oli tapana käydä mielessäni vuoropuheluita jonkin ihmisen kanssa, jonka oletin minua loukanneen. Sitten kun se ihminen sanoi minulle jotain, niin minun mielessäni sekoittui todellisuus ja se keksitty vuoropuhelu ja saatoin sitten sanoa jotain ihan tyhmää ja törkeää. :/

Joskus olen liian topakka omista mielipiteistäni enkä jaksa ajatella muiden mielipiteitä. Olen myös toisinaan liian kärsimätön. Joskus taas aivan liian rento etten jaksa ottaa asioita vakavasti vaan ne menee huumorilla.

Olen huolestunut ilmastonmuutoksesta, mutten henkilökohtaisesti tee mitään parantaakseni asiaa esim. säästä tai kierrätä.

En ole ollenkaan niin huumorintajuinen kuin muut.

Otan kaiken aina henkilökohtaisesti.

Vieraissa ollessani tutkin heidän kaikki vessan kaapit.

Olen tajuttoman mustasukkainen.

Olen liian kiltti, enkä useinkaan uskalla sanoa ei vaikka haluaisin.

Olen alisuoriutuja. Teen vain välttämättömän, vaikka minusta olisi parempaankin.

T: :ashamed:

Kuin myös. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:

Kuin myös. :ashamed:

Mä teen niin, että nykyisin sanon mieluummin samantien, jos joku loukkaa. Usein ne tilanteet ikäänkuin selviää siinä samalla. jos jätän sanomatta, niin saatan jäädä hautomaan asiaa.

* Mä olen fyysisesti vastenmielisen näköinen ( lihava, harmaita hiuksia, väsynyt roikkuva naama jne )
* Olen äkkipikainen, sanon asioita ennen kun ajattelen.
* Olen huono äiti, huono vaimo, huono tytär ja huono ystävä.
* Olen laiska, sekä saamaton

Yhteistyössä