Tunnustakaa rehellisesti vaikka harmaana (ehkäisystä)

• Viestiketjun aloittaja gallupisti
  • Ensimmäinen viesti
gallupisti
Kuinka monella on aidosti pettänyt täysin oikein käytetty ehkäisy? Ja mistä ehkäisystä oli kyse?

Tarkoitan, että pilleri/rengas/laastari on otettu aina tunnin tarkkuudella tai vaihdettu ajallaan, ei muita lääkkeitä, ei sairastelua. Kierukka on todistettavasti ollut paikoillaan eikä ole ollut yli 5 vuotta vanha tai edes lähellä sitä. Kondomi on ollut ehjä, koko yhdynnän ajan käytössä eikä ollut öljypohjaista liukkaria.

Kuinka moni siis kuulunut siihen 1% luokkaan jonka kohdalla ehkäisy todellakin pettää?

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Hulipumpsis:
Mulla oli kapseli ihon alla, oli koteloitunut ja tuloksena on tuolla 6 v poika.
Sä olet sitten se ainoa siihen 1% kuuluva :) Tilastollisesti se tarkoittaa tai pitäisi, että 99 muuta on lukenut tämän ja todennut ettei kuulu joukkoon ;) Kuinka usein kapseli pitää vaihtaa? Ihan offtopic

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sä olet sitten se ainoa siihen 1% kuuluva :) Tilastollisesti se tarkoittaa tai pitäisi, että 99 muuta on lukenut tämän ja todennut ettei kuulu joukkoon ;) Kuinka usein kapseli pitää vaihtaa? Ihan offtopic
No ei kai sentään. Kaksplussa tuskin on ihan kattava otos :)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:
kondomi pettänyt. ja aina käytetty ja oikein.olin sterilisaatio jonossa kun nelonen ilmoitti tulostaan.
Siittiöt siis nikkaroi kumin läpi hajottamatta sitä kokonaan? :D En epäile, huvittaa vaan se mielikuva ;)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Tiinuri:
No höh, mä ihan luulin et olisi ollut :D ;)

1½ kk oli hormonikierukka. Todistettavasti oli paikoillaan, kun kävin tarkastuttamassa sen olemassaolon, myöhemmin pienellä laskutoimituksella todettiin että silloin oli viikkoja 9. Tosin minä en sitä kierukkaa nähny enkä sormella koittanu, et ehkä se täti vaan huijas mua :whistle:

vvv
Alkuperäinen kirjoittaja gallupisti:
Kuinka monella on aidosti pettänyt täysin oikein käytetty ehkäisy? Ja mistä ehkäisystä oli kyse?

Tarkoitan, että pilleri/rengas/laastari on otettu aina tunnin tarkkuudella tai vaihdettu ajallaan, ei muita lääkkeitä, ei sairastelua. Kierukka on todistettavasti ollut paikoillaan eikä ole ollut yli 5 vuotta vanha tai edes lähellä sitä. Kondomi on ollut ehjä, koko yhdynnän ajan käytössä eikä ollut öljypohjaista liukkaria.

Kuinka moni siis kuulunut siihen 1% luokkaan jonka kohdalla ehkäisy todellakin pettää?
Tarkentaisin:
e-pillereiden tehoa voi heikentää myös tietyt luontaistuotteet lääkkeiden lisäksi.
Vain tietyt sairaudet heikentää tehoa.

Kaikki kierukat eivät kestä 5 vuotta.

Kondomi voi rikkoutua niin ettei sitä huomaa, on mahdotonta sanoa onko näillä muutamalla naisella sadasta ollut täysin ehjä kondomi joilla vuosittain sen oikeasta käytöstä huolimatta seuraa raskaus.

Kondomin tehoa voi heikentää muukin kuin tietty liukkari.
Myös jotkut hiivalääkkeet...

Mistä sait 1%?

:)
Siis hei oikeesti, ei täysin ehjän kumin läpi VOI mennä mitään. Se ei vaan ole mahdollista! Sen ymmärrän että se on rikkoontunut niin ettei oo huomattu... mutta ei ehjän läpi voi siittiöitä mennä!

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Siis hei oikeesti, ei täysin ehjän kumin läpi VOI mennä mitään. Se ei vaan ole mahdollista! Sen ymmärrän että se on rikkoontunut niin ettei oo huomattu... mutta ei ehjän läpi voi siittiöitä mennä!
No ei tietenkään voi! Mutta niissä voi olla jo niitä pienen pieniä reikiä jo siinä vaiheessa kun odottavat paketissa käyttöä...

PiipaHarmaana
no mun oma isoveli on rehellinen "kumi petti"-lapsi.
ja mä olen "kierukka petti"-lapsi, kierukka mötkötti istukassa ku mutsi pukkas jälkeiset ulos.

ja mun esikoinen on pillerit petti-lapsi.
ja kuopuksesta hajos kumi mutta valmistauduttiin henkisesti siihen että meidän tuurilla..... eikä otettu jälkiehkäsyä.

vvv
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
No ei tietenkään voi! Mutta niissä voi olla jo niitä pienen pieniä reikiä jo siinä vaiheessa kun odottavat paketissa käyttöä...
Aivan, siksi aloittajan "ehjää kondomia käytetty"- on täysin outo ajatus...

Alkuperäinen kirjoittaja vvv:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Aivan, siksi aloittajan "ehjää kondomia käytetty"- on täysin outo ajatus...
Jospa hän tarkoitti että oli ehjä kun ei ollut räjähtänyt riekaleiksi :D Kyllä ne munkin mielestä on ehjiä, jos näyttävät ehjiltä :whistle:

...
Mulla kaksi ensimmäistä ovat pillerilapsia. Tosin myöhemmin sitten minulla todettu sairaus jonka takia pillerit ei toimi, mutta ennen sairauden löytymistä tuota kyllä ihmeteltiin et miten kaksikin kertaa samalle ihmiselle...

Alkuperäinen kirjoittaja Tiinuri:
luulen että ne keillä ei oo pettäny ni tuskinpyörii kaksplussal jos ei lapsia ole

Yhteistyössä