"Tunnukset lukittu, ota yhteys asiakaspalveluun"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmeissään...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Käytitkö vahingossa avainlukulistan kaikki koodit loppuun? Mulla on osuuspankin nettipankki ja avainlukulista pitää vaihtaa siinä vaiheessa kun on enää 2 lukua jäljellä...muuten menee lukkoon ja pitää pankissa käydä avaamassa se.

Mielestäni tein ekalla yrityksellä virhelyönnin ja toisen jälkeen antoi ton tekstin. Toki joskus aiemminkin olen saattanut ekalla yrityksellä vahingossa lyödä väärin.
Ei kai ne ole vahingossa voineet sulkea mun tunnuksia jos joku muu on esim. sulkenut korttinsa ja tunnuksensa?

Jep, aamulla soitan kyllä tuonne. Olis vaan pitänyt nyt illalla vielä siirtää rahaa palkkatililtä käyttötilille ( älkää kysykö miksi näin typerä systeemi mulla käytössä :P ) ja nostaa huomiseksi lapsille parturirahaa.

ne sulkee tunnuksen tilapäisesti (nordeassa) jos lyö avainlukulistasta kolmesti väärän luvun. myös sillon ne sulkee sen tilapäisesti jos et oo muistanut vaihtaa uuteen avainlukulistaan. Nordean listassa alareunassa lukee viimeinen voimassaolopäivä mut sitä ennen ne lähettää postissa uuden listan joka pitää ottaa viimestään sillon käyttöön kun vanhassa menee päivä umpeen ! ja jos lyö väärän koodin väärästä listasta niin se siittä, se on suljettu.

ne sulkee tunnuksen tilapäisesti (nordeassa) jos lyö avainlukulistasta kolmesti väärän luvun. myös sillon ne sulkee sen tilapäisesti jos et oo muistanut vaihtaa uuteen avainlukulistaan. Nordean listassa alareunassa lukee viimeinen voimassaolopäivä mut sitä ennen ne lähettää postissa uuden listan joka pitää ottaa viimestään sillon käyttöön kun vanhassa menee päivä umpeen ! ja jos lyö väärän koodin väärästä listasta niin se siittä, se on suljettu.

Ei mulla ainakaan Nordeassa mee tunnukset lukkoon jos en ota uutta listaa heti käyttöön. Jos siis vaikka tunnukset vanhenee 31.1. ja käytän niitä siihen asti, ja sitten oonkin viikon käyttämättä nettipankkia, ihan hyvin pääsen uuden listan tunnuksilla sinne myöhemmin. Kyllä siinä sanottais jos uudet tunnukset olis pakko ottaa heti käyttöön. Eikä mene lukkoon vaikka laittaisin väärän koodin väärästä listasta, sanoo vaan että ne tunnukset ei täsmää. Varmaan jos monta kertaa peräkkäin näin tekisin, menis lukkoon.

Mulla nordea ja oli lista vahingossa vanhentunut ja koodi meni kolme vai viisi kertaa väärin niin meni lukkoon. asiakaspalvelusta sanottiin että uusilla tunnuksilla pääsee sit sisälle kun vuorokausi vaihtuu seuraavan kerran. JOs antaa väärän tunnusluvun järjestysnmeron mukaan niin että se heittää max.kahdella niin silloin se sanoo että uuden tunnusluvun järjestysnumero on xx. Mut jos heittää enempi niin sillon vaan että väärä tunnusluku.

Yhteistyössä