Tunnetuin julkkis jonka olet nähnyt livenä?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Nykäsen Matin oon nähny livenä, kuin Pava Maijasen.
Oon joskus myynyt kahvia Joel Hallikaiselle (sillo ku se laulo sitä kuurankukkaa)
Ja sit sillo Dingo huuman aikaan oon nähny noi Dingon tyypit (ollu kattoo keikalla)
Niin Eppujakos me oltiin kerran yhellä lavalla kattoo...
Noi ekana mainitsemani oon nähnyt siis muuten kuin keikalla.

*nim. Nykäsen kanssa samassa baarissa ryypannyt* :eek: :headwall:
Muoks* muisti palailee pätkittäin....
Viime kesänä Sarjulan Samin kanssa juttelin ja silitin sen koiraakin, on sellanen nyrkillä tapettava.... ei ku siis pieni ku mikäkin ja suloinenkin on...
Niin ja sit oli se salkkareiten Ami, mikä sen oikee nimi onkaan... Niin ja Romeo...

- Esko Aho kännykkä korvalla Tallinnan Stokkalla. Vuosi taisi olla joku 2004 tai 2005
- Mikko Kuustonen Mikkelin Graanin Alkon edessä tyttärensä kanssa vaimoaan odottamassa, vuosi oli joku mikä lie.. en edes tunnistanut, mies tuli Alkosta ja meinasi seota: näitkö kuka..
- Kaija Koo , muistaakseni tai joku muu pienikokoinen naislaulaja Tuusulan S-marketissa vessapaperihyllykön välissä vuonna 1998 tai jotain semmoista.
- Marimekon entinen toimitusjohtaja, Kirsti Paakkanen, vanhaa äitiään katsomassa helsinkiläisessä vanhainkodissa.

-- nämä nyt muistuu mieleen...

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Stephen Kingin
Suomalaisista mm. Jasper pääkkönen :LOL:
Täh? :D mä luulin että stephen king on "monta kirjailijaa" jotka kirjottaa vaan samalla nimellä :D luin joskus jostain, kaiketi?
No eikä ole, kun kyseessä on yksi mies. :D
Mä oon lukenu ehkä 8 sen kirjaa ja ne on kyllä kaikki mun mielestä vähän erityylisiä :D mutta kaiketi mä oon TAAS väärässä!

Jos ei lasketa pelkästään konserttilavalla nähtyjä artisteja, niin varmaan Ruotsin kuningaspari, Jon Bon Jovi ja muut Bon Jovin jäsenet, Bruce Springsteen ja muutama E-Street Bandin jäsen sekä mm. näyttelijät Billy Boyd (LOTR-leffojen Pippin), John Noble (Kuninkaan Paluun Denethor ja Fringe-sarjan hullu tiedemies) ja Bernard Hill (LOTR-leffojen Theoden).

Yhteistyössä