jotka ovat seonneet ja alkaneet käyttäytyä vähemmän kiltisti?
Kerpele 22.03.2011 #2 Joo, mä. Mut vetoan siihen että olin pakosta "kiltti". Nyt mä oon sitäpaitsi taas "kiltti", mutta ihan eri syistä kuin aiemmin.
Joo, mä. Mut vetoan siihen että olin pakosta "kiltti". Nyt mä oon sitäpaitsi taas "kiltti", mutta ihan eri syistä kuin aiemmin.
"vieras" 22.03.2011 #3 Tunnen tosi kiltin, joka masentui. Oli 2,5 vuotta pois töistä ja tekee nyt puolikasta työpäivää. Oli liian kiltti, liian ajattelevainen ja kärsii siitä yhä.
Tunnen tosi kiltin, joka masentui. Oli 2,5 vuotta pois töistä ja tekee nyt puolikasta työpäivää. Oli liian kiltti, liian ajattelevainen ja kärsii siitä yhä.
Ultramariini 22.03.2011 #4 Olin nuoruudessani kai aika tyyppillinen esimerkki sellaisesta. Vaikka en nyt ehkä seonnut, sekoilin kylläkin. Viimeksi muokattu: 22.03.2011
Olin nuoruudessani kai aika tyyppillinen esimerkki sellaisesta. Vaikka en nyt ehkä seonnut, sekoilin kylläkin.
Istafra 22.03.2011 #7 Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini: Näytä alkuperäinen viesti Olin nuoruudessani kai aika tyyppillinen esimerkki sellaisesta. Vaikka en nyt ehkä seonnut, sekoilin kylläkin. Click to expand... Samoin minä
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini: Näytä alkuperäinen viesti Olin nuoruudessani kai aika tyyppillinen esimerkki sellaisesta. Vaikka en nyt ehkä seonnut, sekoilin kylläkin. Click to expand... Samoin minä
"vieras" 22.03.2011 #8 Hmm, ei kyllä tule mieleen. Johtuiskohan siitä et olen ite kiltti ja valitettavasti pysynytkin sellaisena vässykkänä tossuna.
Hmm, ei kyllä tule mieleen. Johtuiskohan siitä et olen ite kiltti ja valitettavasti pysynytkin sellaisena vässykkänä tossuna.
"eee" 22.03.2011 #9 Hmm, mä jossain määrin, mutta en mä nyt varsinaisesti ole seonnut. Jotain aina välillä sekoillut, mutta sehän kuuluu nuoruuteen.
Hmm, mä jossain määrin, mutta en mä nyt varsinaisesti ole seonnut. Jotain aina välillä sekoillut, mutta sehän kuuluu nuoruuteen.
Ex-kiltti 22.03.2011 #11 Nyt kiltteilyt riittäää! Perkele! Voima sana vielä jos toinenkin! Eiks niin naiset? Mitä me lopulta kiltteydellä saavutetaan?
Nyt kiltteilyt riittäää! Perkele! Voima sana vielä jos toinenkin! Eiks niin naiset? Mitä me lopulta kiltteydellä saavutetaan?