Tunnetteko sellaisia kuivia korppu naisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mitäsnyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mitäsnyt"

Vieras
Nii että tunnetteko sen naistyypin kuiva korppu? Sellaisia oikein rutikuivan näköisiä, laihoja tikkuja jotka on vielä muutenkin luonteeltaan jotenkin sellaisia kuivahkoja. Miten sen nyt selittäis.

Alkuperäinen kirjoittaja mitäsnyt lisää;30705914:
Jokaisella näyttäisi olevan lyhyt kynitty tukka.

Ei pidä paikkaansa. Joillakin on pidemmätkin hiukset, mutta ne ovat aina jotenkin aneemisen väriset, lässähtäneet eikä niitä laiteta ikinä mitenkään. Ei edes juhliin laiteta hiuksia mitenkään eikä tippaakaan meikkiä naamassa.

Tiedän mitä tarkoitat. Noita on myös korppumiehiä. Semmoinen ruttunaama (vaikka ei olisi vielä edes ikäloppu), nälkiintynyt ja aneeminen olemus, kaiken kaikkiaan sellainen iloton ruttu.

[QUOTE="Juulianna";30705924]Ei pidä paikkaansa. Joillakin on pidemmätkin hiukset, mutta ne ovat aina jotenkin aneemisen väriset, lässähtäneet eikä niitä laiteta ikinä mitenkään. Ei edes juhliin laiteta hiuksia mitenkään eikä tippaakaan meikkiä naamassa.[/QUOTE]

Joo toikin voi olla. Ei nyt heti tullut sellaista mieleen kun tuntemillani on juuri toi lyhyeksi kynitty poikatukka tai ei missään nimessä ainakaan pitkä.

Alkuperäinen kirjoittaja jgiölil;30705956:
Joo. Pitkään tupakoineita kaikki.

Mä tunnen vain yhden joka tupakoi joskus eikä mielestäni ole sitä koko ikäänsä tehnyt. Eli ei pakosti ole tupakoijia noi korput. Toki se tupakointi tekee korpuks myös jos täyttää muutenkin korppuuden kriteerit.

Tässä on just semmoinen laiha ja kuiva korppu.
tvoletmita0801JID_503_tv.jpg

Ahahaa. Tietysti tunnen, katson sellaista joka aamu peiliin. Useimmiten kyllä hiukan meikkaan. Ikää kohta 40. Ehkä pitää ottaa silikonit näiden b-kuppien tilalle jottei olis niin "korppu"? Ehkä polttamaankin vois ryhtyä. Pienet rinnat muuten näyttää nytkin isommilta mitä ovat tähän kuivaan kroppaan. Mutta kun ei liho niin ei liho.. raskaudetkaan ei pahemmin kiloja tuoneet tai niitä jäänyt.
Kai tuota miestä monet säälii.. mutta itteppä valitsi. Kimpussakin on joka päivä, kun ei onneton paremmasta tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiedän;30705985:
Ahahaa. Tietysti tunnen, katson sellaista joka aamu peiliin. Useimmiten kyllä hiukan meikkaan. Ikää kohta 40. Ehkä pitää ottaa silikonit näiden b-kuppien tilalle jottei olis niin "korppu"? Ehkä polttamaankin vois ryhtyä. Pienet rinnat muuten näyttää nytkin isommilta mitä ovat tähän kuivaan kroppaan. Mutta kun ei liho niin ei liho.. raskaudetkaan ei pahemmin kiloja tuoneet tai niitä jäänyt.
Kai tuota miestä monet säälii.. mutta itteppä valitsi. Kimpussakin on joka päivä, kun ei onneton paremmasta tiedä.

Laita kuva niin voidaan katsoa oletko korppu. Nyt ei ole kysymys vain pienistä rinnoista tai ylipäätään laihuudesta. Ei korppuus sitä tarkoita. Se on se koko olemus, tyyli jne. En puhu hoikista vaan korpuista. Mut voihan olla että olet kyseinen korppukin.

Tuli vaan mieleen tuosta esimerkki kuvasta. Hiukan pidemmät tummat hiukset omaan tosin.. mutta muuten joidenkin vuosien päästä luultavasti näytän tuolta?
Kannattaa muistaa, että joskus nämä kuivakat korput tuolla IRL ovat kuivakoita mikäli kohtelu on sen mukaista. Jos tyyliin joku tulee korputtelemaan ym niin ei sitä silloin niin hymyillen vastailla. Ok, ystävät voivat huoletta vitsailla kuivakkuudesta mutta tuntemattomien kohdalla se vastannee samaa kuin menisin "läskittelemään" jotakin ja ihmettelisin miksi se nyt otti herneet? ;-) Mutta niin, ehkä nyt mieluummin olen sitten korppu kuin toinen ääripää.

Tunnen. Ei polta tosin, kaikki muu täsmää täydellisesti. Kasvattajana vähintään mielenkiintoinen...ja katsoo asiakseen tunkea nokkansa toisten asioihin, kaikessa, koko ajan.

Minua on sanottu pariin otteeseen kuivaksi ja korpuksi. Nämä ovat olleet tilanteita joissa kahvipöydässä on puhuttu painonpudotusongelmista. Sitten sivulauseessa on viitattu kuivaan korppumalliin tyyliin: "en mä kyllä sellanenkaan haluais olla. Sori vaan nyt Pirjo, mutta sä oot just semmonen" tms. Olen oppinut, että en osallistu juurikaan painonpudotus keskusteluihin, jos ei joku minulta erikseen jotain kysy. Jotenkin herätän toisissa vihoja olemalla fysiikaltani sellainen kuin olen. Yritän ottaa huumorilla kaikki kuivakorppu ja pulkannaru naljailut, mutta täytyy sanoa, että ei se kivalta tunnu. Itsellä ei tulisi mieleenkään arvostella kenenkään pyöreyttä, ylipäätään ei kiinnosta kenenkään kilot. Tiedän myös, että iän myötä muutun vain "kuivemmaksi" ja ryppyisemmäksi enkä kauheasti sille itse mitään mahda. Syön terveellisesti koska haluan voida hyvin, eikä herkuttelu nyt vaan koskaan ole ollut minun juttu.
Joo ja en tupakoi. Minulla on pitkät hiukset (varmaan just semmoiset aneemiset). Ihmiset sanovat minua lämpimäksi ja empaattiseksi ihmiseksi, mutta valitettavasti perusilmeeni on vähän tuima. Tämä johtuu mm.raskaista silmäluomista. Ehkä menen joku päivä kauneusleikkaukseen.
Siihen asti pyydän anteeksi korppumaisuuttani. Koittakaa kestää.

Yhteistyössä